Escola matinera

JUSTIFICACIÓ

La diferència d’horaris entre pares i mares i fills fa necessari el comptar amb un servici professional que ens done la tranquil·litat de poder deixar els xiquets en el propi centre educatiu, a cura de personal especialitzat i dins d’un entorn amable i familiar.

Escola_matinera
matinera

• Conciliar els horaris de la vida laboral i familiar amb els escolars.
  • Preparar els participants en un ambient relaxat i desinhibit per a la posterior jornada educativa en el centre.
  • Proposar activitats de caràcter lúdic i creatiu que no suposen cansament intel·lectual.
  • Fomentar la relació de respecte i col·laboració dins de la mateixa comunitat educativa de diferents membres.
  • Conscienciar en el bon ús i cura dels materials així com en la necessitat mantindre l’orde