Dia de la Pau a l’Escola Ausiàs March

Descobrint la Pau Juntes: Un Viatge per a Tota la comunitat educativa.

La pau és com un bonic jardí que tots podem cultivar en els nostres cors i compartir amb els altres. En l’escola Ausiàs March, sabem que la pau és més que l’absència de conflictes; és un regal que podem construir juntes.

Per als infants (de 3 a 11 anys), la pau és com un tresor brillant que es troba a cada racó de les seues vides. És important ensenyar-los que la pau comença dins de cadascun de nosaltres. Podem mostrar-los com ser amables i comprensius, escoltant els altres i compartint somriures.

En la nostra aventura cap a la pau, és essencial destacar la diversitat. Cadascun de nosaltres és únic, com els colors d’un arc de Sant Martí. Celebrar les nostres diferències ens fa més forts. A l’escola, fomentem la inclusió, animant els xiquets i xiquetes a apreciar i aprendre de les experiències dels altres.

La pau també es nodreix de l’empatia. Per als més menuts i menudes, això significa entendre com se senten els altres i oferir ajuda quan siga necessari. Aprèn que les paraules amables són com llavors que plantem en el jardí de la pau, creant un entorn on tots poden créixer i florir.

Crear moments especials en família també és clau. Poden ser coses xicotetes, com llegir un llibre junts, jugar jocs tranquils o simplement gaudir d’una passejada per la natura. Aquests moments reforcen els llaços familiars i construeixen un refugi de pau a casa.

A l’escola Ausiàs March, creiem que ensenyar a l’alumnat sobre la pau és construir un futur brillant. Alimentem les seues ments i cors amb valors de respecte i compassió. Recordem que cada petit acte de bondat és una llavor que contribueix a un món més pacífic.

Així que, famílies, infants i mestres, anem juntes en aquest viatge cap a la pau, construint un món ple d’amor i harmonia!