ÉS PATI, ÉS VIDA
Aquest projecte focalitza en l’espai exterior del CEIP Nou Pedro Alcázar de Nules. Concebem el pati com un espai amb molt de potencial social, lúdic, didàctic, inclusiu i coeducatiu. Tota la comunitat educativa treballarem junts per la seua transformació que gira vers la dinamització i naturalització del nostre pati; però que també té una clara repercussió a nivell de centre. Aquest projecte és la base per a iniciar canvis en les cultures, polítiques i pràctiques escolars, apostant per la innovació i millora educativa.
Així doncs, el nostre projecte té com a objectius generals:
- Dinamitzar el pati del nostre centre per tal d’afavorir la inclusió plena de tot l’alumnat i la millora de la convivència.
- Naturalitzar el nostre pati, introduint vegetació variada que permeta la creació d’espais harmònics, agradables i acollidors aprofitant al màxim les possibilitats educatives del pati i emprar la natura en tot el seu potencial pedagògic.

“Este PIIE ha rebut una asignació econòmica per part de la conselleria competent en matèria d’ educació de la Generalitat. Tot el que s’ha publicat en esta pàgina es fa baix una llicència Creative Commons Reconeixement-CompartirIgual 4.0 Internacional. En cas de publicació del projecte o dels recursos educatius generats, així com la de possibles obres derivades, s’ha de fer baix la mateixa llicència, indicar si s’ha fet alguna modificació i enllaçar esta pàgina com a referència del projecte original i de la seua autoria”.
A continuació poden trobar l’enllàç de totes les activitats realitzades aquest curs 2024/25.









