El programa “Entrada Relaxada” és una iniciativa que busca millorar l’ambient a l’aula i reduir l’estrés de l’alumnat abans de començar la jornada escolar. A través d’aquest programa, se’ls brinda als alumnes un marge de temps addicional per a entrar directament a les classes, sense la necessitat de córrer o afanyar-se. Aquest marge de temps addicional s’estén fins als primers minuts de la classe, la qual cosa permet l’alumnat entrar de manera relaxada i començar el dia d’una manera més tranquil·la i enfocada.

Aquest programa té múltiples beneficis per als estudiants, com ara:

1. Reducció de l’estrés i l’ansietat: com no s’han d’afanyar per entrar en classe, es pot entrar a l’aula d’una manera més relaxada i amb menys estrés. Això els permet començar la jornada escolar amb una ment més clara i enfocada.

2. Millora de la concentració i l’aprenentatge: Entrar a la classe d’una manera més relaxada i enfocada pot ajudar a millorar la seua concentració i, en conseqüència, el seu aprenentatge.

3. Millora de la puntualitat: Encara que semble contradictori, el programa “Entrada Relaxada” també pot millorar la puntualitat dels estudiants, ja que redueix la necessitat d’arribar corrent a la classe i el risc d’arribar tard.

4. Millora de l’ambient a l’aula: En iniciar la jornada escolar d’una manera més tranquil·la i relaxada, l’alumnat pot contribuir a crear un ambient més positiu a l’aula, la qual cosa pot fomentar la col·laboració i el treball en equip.

En definitiva, el programa “Entrada Relaxada” és una iniciativa que busca millorar el benestar dels estudiants i l’ambient a l’aula, en permetre’ls entrar d’una manera més relaxada i enfocada. En el nostre centre estem compromesos amb el benestar i estem orgullosos d’implementar aquest programa!