Col·laboració amb el TSEAS (Tècnic Superior en ensenyança i animació socio-esportiva)

El nostre centre està realitzant una col·laboració amb el TSEAS (Tècnic Superior en ensenyança i animació socio-esportiva) de Vila-real, IES MIRALCAMP. Esta actuació forma part d’un projecte d’aprenentatge servei a realitzar en el nostre centre amb el nostre alumnat. Per tant, per al pròxim dia 24, després de la nit a l’escola, el seu alumnat i professorat han preparat una sèrie d’activitats per a tot el nostre alumnat emmarcades en el Dia Europeu dels Parcs Naturals. La temàtica de l’activitat serà el món dels pirates i la dinàmica serà similar a la que ja estem acostumats (jocs, tallers, etc). Les tutores i tutors ampliaran aquesta informació.

De segur que gaudirem molt!