El projecte del “Auxiliar de Conversa” és una iniciativa que busca enfortir les habilitats orals i la pronunciació en l’aprenentatge de l’anglés. A través d’aquest programa, comptem amb la participació d’una persona nativa de parla anglesa que col·labora en les classes d’anglés, proporcionant a l’alumnat l’oportunitat de practicar i millorar la seua capacitat de comunicació.

L’auxiliar de conversa treballa mà a mà amb els nostres professors d’anglés, complementant el seu ensenyament i brindant un enfocament més autèntic i pràctic a l’aprenentatge de l’idioma. Durant les classes, l’auxiliar de conversa fomenta la interacció oral amb els estudiants, realitzant activitats i exercicis que promouen la fluïdesa, la pronunciació precisa i el desenvolupament d’habilitats comunicatives sòlides.

Alguns dels beneficis de comptar amb un auxiliar de conversa en les nostres classes d’anglés són:

1. Millora de la pronunciació i l’entonació: La interacció regular amb un parlant natiu permet als estudiants perfeccionar la seua pronunciació i entonació en anglés, adquirint una major fluïdesa i naturalitat en parlar.

2. Increment de la confiança i la motivació: L’auxiliar de conversa crea un ambient d’aprenentatge segur i estimulant, en el qual l’alumnat se senten més confiat i motivat per a participar activament en les activitats orals.

3. Exposició a l’autèntica cultura i llengua anglesa: La presència d’un parlant natiu proporciona a l’alumnat una immersió autèntica en la cultura i l’ús real de l’idioma anglés, enriquint la seua comprensió cultural i lingüística.

4. Desenvolupament d’habilitats comunicatives efectives: Els estudiants tenen l’oportunitat de practicar i perfeccionar habilitats comunicatives clau, com escoltar, comprendre i respondre de manera adequada en situacions reals de comunicació en anglés.

En resum, el projecte del “Auxiliar de Conversa” és una valuosa iniciativa que enriqueix l’ensenyament de l’anglés en el nostre centre. A través de la interacció amb un parlant natiu, els i les nostres estudiants milloren la seua pronunciació, desenvolupen habilitats comunicatives efectives i experimenten una immersió autèntica en la llengua i la cultura anglesa. Estem orgullosos de comptar amb aquest programa per a potenciar l’aprenentatge de l’anglés en el nostre centre!