Les portes de la nostra escoleta van obrir a l´any 1979, ubicat antigament en un camp de ametlers a les afores de la població de Nules a la provincia de Castelló. Es va inaugurar com a guarderia infantil a càrrec de l’Institut Nacional de Assistència Social.

En aquest moment, l’alumnat que cursava al nostre centre comprenia entre els 3 i els 6 anys d’edat i amb una capacitat de 80 places aproximadament. Així mateix, la “guarderia” comptava amb una directora, un auxiliar d’infermeria, 1 mestra, cinc educadors, 4 persones de personal de limpieza, 1 cuinera, 1 auxiliar de cuina i 1 persona de manteniment.

Al voltant de l´any 1986 l´escoleta “los gorriones” comença a ser propietat de la Consellería d´Educació.

Durant diversos anys la nostra escoleta es va renovant poc a poc al llarg del temps amb varies reformes del edifici per poder cumplir així amb les necesitats de l´alumnat, és en l´any 2020 quan es remodela fins l´actualitat el edifici de l´escola. Actualment els nostres serveis conten amb 2 aules per a xiquets de 2 anys, 2 aules per a xiquets de 1 any, 1 saló d´usos múltiples, 1 comedor, 1 cuina, 1 sala de professors i 1 despatx de direcció.