Normes de funcionament i organització

Amb la finalitat d’aconseguir una millor organització en el centre amb la participació responsable de
tots els membres de la Comunitat Educativa, s’han elaborat unes normes de règim intern que són les
següents:

HORARI I CALENDARI ESCOLAR

L´horari del centre es de 9:00h a 17:00h durant els mesos des d’Octubre a Maig.

Durant els mesos de Setembre i Juny la jornada és continua i serà de 9 a 13.00 hores. L’alumnat que no es
queda al menjador (prèvia comunicació al centre i signada l’autorització corresponent) podrà ser recollit a les 12
hores.
El calendari escolar que seguim és el dels ensenyaments d’Infantil i Primària de la Conselleria d’Educació i serà el
següent:

Dies festius:

  • 9 d’Octubre (dia de la Comunitat Valenciana)
  • 12 d’Octubre (dia de la Hispanitat)
  • 1 de Novembre (Tots Sants)
  • 6 de Desembre (dia de la Constitució)
  • 8 de Desembre (dia de la Inmaculada)
  • 19 de Març (dia de Sant Josep)
  • 1 de Maig (dia del treball)

Períodes vacacionals:

  • Vacances de Nadal
  • Vacances de Pasqua
  • Festes locals:
  • 3 dies de festes locals aprovades mitjançant el consell escolar municipal.

ENTRADES I EIXIDES

Entrades:
➢ Les portes s’obrin a les 9.00 i se tanquen a les 9.15 hores.
➢ L’alumnat que vinguen després de las 9:15 deberán haber avisado el día anterior ( o el mismo día antes
de comenzar la jornada, si es urgente) para dar parte a la cocina.

Eixides:
Les portes s’brin:
➢ A les 12:00h per a l’alumnat que no dina en el centre.
➢ A les 15:00h per als que tornen després de dinar.
➢ De 16:45 a 17:00h: horari d’eixida general.


Si l’alumnat ha d’entrar o eixir del centre durant la jornada escolar, recomanem es realitzen durant el
moment d’esbarjo ( de 10:30 a 11:00hores) per a la bona organització ja que l’escoleta no disposa de conserge.
Les persones autoritzades entren al centro i recullen a l’alumnat a les portes de les respectives aules.
En l’entrevista individual (primera setmana de setembre) se’ls demana a les famílies que complimenten un llistat
i entregar a la tutora amb nom i DNI dels familiars que al llarg del curs potser s’encarreguen de portar i arreplegar al
xiquet/a. Si alguna mare/pare no pot recollir al seu fill/a també deurà avisar a la tutora.
En cas de que un alumne/a no haja sigut recollit a l’hora d’eixida, la tutora o la directora, cridaran a la família. Si
ha sigut impossible contactar amb la família i passats 20 minuts d’espera, se procedirà a cridar a la policia, la qual es
farà càrrec del menor.
Per altra banda, malgrat aquesta etapano és obligatòria l’assistència, es necessari que les familias avisen a
direcció quan un xiquet/a no puga acudir al centre durant alguns dies, ja siga por malaltia o por altre motiu, a fi
d’evitar la seua baixa.

ALTRES NORMES

➢ Vestuari: Els xiquets/es han d’acudir al centre amb roba còmoda i evitar botons, tirants,
cinturons, ganxets o similars. Han de portar una motxilla o bossa amb dos mudes senceres per
al canvi. La roba ha d’estar marcada amb el nom.
➢ Joguines i objectes: no se poden portar res de casa; en el cas de que porten algun objecte, el
centre no es farà càrrec de la pèrdua o si es trenca.
➢ Aliments: l’alumnat no poden assistir al centre amb aliments.
➢ Canvis: se demana a les famílies que comuniquen qualsevol canvi familiar, ja siga un canvi de
domicili, una situació afectiva i familiar que afecte al xiquet/a, així com un canvi de nombre de
telèfon.
➢ Si l’alumnat ha d’entrar o eixir del centre durant la jornada escolar, recomanem es realitzen
durant el moment d’esbarjo ( de 10:30 a 11:00hores) per a la bona organització ja que
l’escoleta no disposa de conserge.
➢ Si l’alumnat ha d’anar al metge o assistir més tard al centre per qualsevol motiu inexcusable,
s’haurà d’avisar al centre a primera hora per a poder fer ús del menjador escolar.
➢ Quan un xiquet/a no assisteix a l’escola sense justificació, por un període de 15 dies o la seua
assistència siga irregular sense cap motiu, la direcció comunicarà a la família que en cas de no
presentar-se, perdrà la seua plaça. Per a poder donar de baixa a un alumne/a, han de signar els
pares obligatòriament la baixa.
➢ L’alumnat que fa ús del menjador escolar haurà d’abonar la quota corresponent durant els
primers 10 dies hàbils del mes. Aquesta quota es fixa durant el curs escolar excepte els
períodes vacacionals de Nadal i Pasqua que s’abonarà la meitat de la quota mensual.
➢ Si l’alumnat va a deixar de fer ús del menjador escolar, ho haurà de comunicar a la direcció del
centre amb mínim 1 mes d’antelació ja que, en cas contrari, hauran de continuar abonant la
quota mensual.
➢ El canal de comunicació amb les famílies serà la pàgina web del centre, el telèfon del centre i, a
més a més, la app “Teams” amb la qual podem comunicar-nos directament amb les famílies
tant a nivell individual com a nivell grupal així com per a realitzar les reunions grupals que es
realitzen a cada final de trimestre de forma telemàtica.
➢ Queda totalment prohibit entrar qualsevol tipus de medicació per part del personal dins de
l’aula. La medicació que s’haja d’administrar a l’alumnat, tant de manera puntual com la
crònica estarà ubicada dins de la farmaciola, acompanyada tant de la informació detalla de de
l’alumnat que la necessita com el protocol d’administració a seguir i fora de l’abast de
l’alumnat.
➢ No es pot fumar dins de l’escola ni en el pati
➢ L’ús dels telèfons mòbils estarà restringit en els moments d’atenció a l’alumnat. Podran fer ús
d’ells en els moments de descans del personal (esmorzar i dinar).

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies