1. Formació instrumental i bàsica

Per a aquelles persones que no han pogut completar la seua formació bàsica i necessiten millorar les seues competències en matèries instrumentals com la lectoescriptura i les matemàtiques.

2. Iniciació al valencià i al castellà per a estrangers nouvinguts

Destinat a tots aquells estudiants que arriben al nostre centre des d’altres punts de l’Estat Espanyol on no es parla el català i/o a tots aquells que arriben des de fora de l’Estat i no dominen algun d’aquests idiomes.

3. Preparació per a les proves de valencià de la JQCV

Preparem les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià en els nivells: Oral, Elemental, Mitjà i Superior.

4. Graduat en Educació Secundària

Al nostre centre tens la possibilitat d’obtenir aquesta titulació. Actualment, la titulació bàsica dins del nostre sistema educatiu. Pots seguir-la de forma presencial o a distància.

GES INICIAL
GES 1
GES 2

5. Accés a Cicles Formatius Superior

Preparem el nostre alumnat perquè puga accedir a la formació en els mòduls formatius de grau superior.

6. Accés a la Universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys

Preparem el nostre alumnat per a la realització de les proves que permeten accedir als graus universitaris a aquells alumnes de més de 25, 40 i 45 anys.

7. Anglès (nivell elemental, preintermedi i intermedi)

Oferim cursos d’anglès tant per a persones que ja disposen d’una formació inicial en aquest idioma, com per a aquelles que desitgen continuar la seua formació.

8. Introducció a la informàtica i informática avançada.

Cursos per a persones que no disposen dels coneixements informàtics bàsics i per a persones que desitgen assolir objectius més específics dins del camp de la informàtica.

9. Restauració de mobles

Coneixements bàsics sobre les tècniques de restauració i decoració de mobles a nivell teòric i sobretot pràctic.

10. Francès (nivell elemental i preintermedi)

Oferim dos nivells diferents per a possibilitar la iniciació en el coneixement d’aquesta llengua.

11. Italià (nivell elemental i preintermedi)

Curs bàsic per tal de començar a llegir, escriure i parlar.

12. Pilates

Inici del curs el 30 de setembre
dimarts i dijous de 19.00 a 20.00 a l’institut XIMEN D´URREA
Matricula 18 de setembre de 16.00 a 20.00 en la EPA
Preu 10€ matricula anual i 35€ trimestre.
Material a dur l’alumne, estoreta, banda elàstica i roba d’esport.

13. Ioga

Apte per a la salut de tots, involucra el domini de l’energia vital mitjançant certes postures corporals i la respiració.

14. Costura

Arreglar una cremallera, cosir un botó, fer un baix, saber posar una marca a la roba, embastar, passar fils… farem un grup inicial i un altre mes avançat.

15. Taller de manualitats i reciclatge creatiu

Taller basat en la reutilització i el reciclatge. Crea tot tipus d’objectes (joies, caixes, etc.) a partir de materials reciclats i respecta el teu entorn i el medi ambient.

On estem?

Estem en la plaça de l’Esglesia, numero 1 de L’ALCORA. En l’antic colege de la Consolacio. Davant mateix de l’esglesia.

TIRANT Lo BLANC
Plaça de l’Esglesia, 1