Preguntes Frecuents

Què puc estudiar en el centre?
En el CP de FPA Tirant lo Blanc pots estudiar diverses coses:
+ Ensenyament reglat: des d’alfabetització fins al Graduat en Educació Secundària.
+ Castellà per a estrangers.
+ Diversos Programes Formatius *Formatius:

Preparació de les proves d’accés a la universitat per a majors de 25, 40 i 45 anys.
Preparació de les proves d’accés als Cicles Formatius de Grau Superior.
Preparació per a les proves de valencià de la JQCV..
Informàtica bàsica i avanzada.
Idiomes: anglés, francés i italià.
Altres: restauració de mobles, ioga, pilàtes, costura, manualitats i reciclatge creatiu.
Quant temps tardaré a traure’m el Graduat en Educació Secundària (GES)?
Depén del teu nivell d’estudis i del temps i esforç que li dediques. Et farem una prova inicial per a determinar el teu nivell de coneixements i situar-te en el nivell adequat. En total, poden ser entre un i tres cursos acadèmics.

Tinc el Graduat Escolar, és el mateix que el GES?
No. El Graduat Escolar és un titule antic. Ara la titulació bàsica és el GES.

Em falten dues assignatures per a traure’m el Graduat Escolar, que he de fer?
Actualment no pots traure’t el títol de Graduat Escolar. El que tindras que fer és tractar de traure’t el GES.

Quant costa la matrícula?
Som un Centre Públic de la Comunitat Valenciana i per tant la matrícula de la majoria de cursos del centre és gratuïta. Hi ha altres cursos que depenen de l’Ajuntament de l’Alcora i de l’Associació d’alumnes que sí que tenen un cost. Els cursos oscil·len entre els 10 i 150 euros anuals.

Quan és la matrícula?
La matrícula és realitza a l’inici del mes de setembre. Cada ensenyament te els seues dates concretes, per tant hauràs de consultar-els en l’apartat matrícula i en el tauler que és troba a la porta del centre.

En quins horaris són les classes?
Depén del nivell i del tipus d’ensenyament, però oferim classes en horaris de demà, vesprada i nit..

Treball a torns, puc anar a classe?
Sí, sempre que avises als teus professors d’aquesta circumstància. Serà més difícil per a tu, però els professors buscaran una solució a tu problema.

Treball i em costarà vindre a classe, què puc fer?
El nostre centre és un centre presencial. Els professors entienden que pugues faltar alguns dies, però el teu compromís és vindre a classe tots els dies que pugues. Si creus que no podràs vindre a classe, posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem de les opcions que tens.

En què localitats teniu classes?
Tenim classes en:

L’Alcora: tots els cursos