Associació de Alumnes

L’associació s’encarrega de representar als alumnes dins del Consell Escolar i de traslladar les seues necessitats, preguntes, etc. tant a la direcció del centre com la resta de representants del Consell Escolar.

Les quotes dels associats ajuden a donar suport al funcionament del centre amb material (compra d’equips informàtics, despeses derivades de les eixides fora del centre, etc.) i amb recursos humans.

A més, disposa d’autonomia per a organitzar els seus propis cursos. D’aquesta manera, actualment els cursos de Francés, Italià, Informàtic avanç, Pilates, Ioga, Costura i el Taller de manualitats i reciclatge creatiu depenen de l’associació.

Per a qualsevol consulta pots escriure a: asociacionepalalcora@gmail.com