Inici

VISITES

WEB FAMÍLIA

Itaca és una aplicació informàtica de gestió i administració dels centres educatius de la Comunitat Valenciana.

Itaca vos ofereix a les families (pares, mares o tutors legals dels alumnes) la posiblitat de comunicar-se amb l'escola mitjançant "Itaca família". Els pares i les mares podeu veure les faltes d'assistència, activitats, qualificacions i altres informacions relacionades amb l'educació dels vostres fills.

Si punxeu l'enllaç accedireu a Itaca família i si punxeu on diu "Instruccions..." enllaçareu amb la web de Conselleria d'Educació on s'explica més detalladament com accedir a aquest servici.

Instruccions

Per accedir al servici cal emplenar la següent sol·licitud i presentar-la en Secretaria:

Ací teniu un muntatge de fotos on es mostra el treball i metodologia que tenim en l'etapa d'Infantil, així com algunes de les activitats que es duen a terme en la nostra escola.

Si voleu veure més vídeos dels projectes i treballs que es realitzen en aquesta etapa cliqueu a l'apartat MATRÍCULA

CEIP VICENT ARTERO
Codi: 12003882

C/Pintor Sorolla, 16

12006 Castelló

Contacta amb nosaltres al correu electrònic:

12003882@edu.gva.es

Pàgina web:

Aquest centre realitza activitats confinançades pel Fons Social Europeu

Clica aquesta imatge per obtindre més informació:

cole

La nostra escola està situada entre l'antiga Estació, vora el Passeig Ribalta, i la nova Estació de Renfe ubicada a l'antiga Carretera Nacional 340.

Per conèixer les seues instalacions vos convidem a vore el Lipdub en el que tota la comunitat educativa va participar durant el curs escolar 17-18.

Esperem que vos agrade!!!!!!!

Més informació en: Guía de Centres Docents