Aula CILL

LA UNITAT UECO CIL: CURS 23-24

En  la unitat UECO CIL realitzem activitats que duem a terme amb l’alumnat per adquirir noves rutines i, millorar l’autonomia personal en tots els àmbits. Tot això, ho fem gaudint a través de propostes que impliquen un desenvolupament molt satisfactori per cadascú. Treballem la psicomotricitat, la part cognitiva de manera individual, fomentem el joc cooperatiu, la part sensorial  amb manipulació de textures (plastilina, sorra…), la visual amb la taula de llum, el tub sensorial, llums estroboscòpiques … A més a més, hem recuperat  el taller de cuina per fer galetes de nadal i la mona de pasqua.

Enguany com a novetat hem fet “ racons d’ambients”, on el nostre alumnat de primària gaudeix amb els seus companys de l’aula ordinària  de moments de joc, a més de ser un temps de visibilització, per a donar a conèixer com es treballa  en la UECO CIL. La proposta ha estat molt ben acollida, i els alumnes gaudeixen molt  d’aquets moments de convivència.