2 D’ABRIL: CONMEMORACIÓ DEL DIA MUNDIAL DE L’AUTISME

L’AUTISME ESTÀ PRESENT
El dia 2 d’abril es conmemora el dia mundial de l’autisme, com que eixe dia l’alumnat no està a l’escola per motius de vacances de pasqua, vam fer l’acte de concienciació el dia 26 de març de vesprada al nostre pati, amb la lectura del manifest oficial 2024 per part dels representants de cada curs.

A més a més la resta d’ alumnes es van sentar al terra formant la paraula TEA i tots junts vam cantar la cançó que l’equip UECO CIL va escriure per l’ocasió, que va ser gravada amb la col.laboració de mestres i alumnes.
Per donar a conèixer i entendre més l’autisme durant la setmana prèvia, es van visualitzar curtmetratjes i videos sobre aquest espectre.

Per donar suport i visibilitzar aquest trastorn , el nostre alumnat va col.laborar realizant una estrela formada per diferents peces de puzzle de diferents colors, volent reivindicar que vivim en un món amb diversitat i que tots junt podem conviure en igualtat i sense discrimació.

Des del col.legi CEIP Escultor ORTELLS, tota la comunitat educativa ens sumen a la causa, i és per això que lluitem per una societat més inclusiva.

Vos adjuntem la lletra de la cançó i un video amb les imatges de tot allò que es va fer.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ.

L’EQUIP UECO CIL