MÚSICA

Jo vull ser músic

L’ESCOLA CANTA

El passat dissabte 28 de maig, els i les alumnes de 5é i 6é vam fer el concert de cloenda del projecte L’Escola Canta. Va resultar un èxit artístic i organitzatiu en tots els aspectes: musical, vocal, teatral… tot va anar molt bé, fins i tot ens van demanar un bis i vam repetir l’himne del Cor de la Terra. El concert constava de cinc cançons de diferents estils musicals: vals, reggae-callypso, pop-rock, ska, soul i l’última a mode d’himne. Totes elles amb temes relacionats amb la cura del nostre planeta i el canvi climàtic. La presentació de les cançons consistia en un teatre on quatre amics (alumnat de 6é) dialogàven sobre la temàtica del que anàven a interpretar.

Durant els assagos amb la banda, que fèiem els divendres a les 20:30 hores, han pogut conèixer el funcionament de les Societats Musicals, i tenim l’esperança que algú “s’apuntarà” a la banda el curs que ve. També hem aparegut al periòdic Mediterráneo de Castelló.

Cal donar les gràcies a la Associació Musical Valdalbense pel seu esforç i la implicació per a fer possible aquest projecte. També gràcies a l’Ajuntament de Vall d’Alba per posar al nostre abast la infraestructura necessària per a la realització del concert… i per les samarretes del projecte que gaudirem orgullosos aquest estiu!

Amb ganes d’Escola Canta el pròxim curs!

Trobada ukeleles

TROBADA UKELELES

El dijous 17 de febrer, els i les alumnes de 5é i 6é vam col·laborar amb la II Trobada d’ukeleles i cor que organitza l’IES Vall d’Alba. Acompanyats amb aquest instrument per alumnes de l’Institut del poble i de l’IES La Sénia de Paiporta, a València, vam interpretar la cançó “Mil Ocells” de Txarango i Pau Donés. El resultat va ser magnífic i vam gaudir d’una meravellosa experiència.

pasqua 2020

RECOMANACIONS PASQUA

Tres vins i tres temes musicals (Rozalén, Macaco i Joan Rovira ...

clica la imatge

CABALLITO BLANCO

BATUCADA CEIP L’ALBEA 2018

Ací us deixem un vídeo dels ritmes de samba interpretats per la magnífica Batucada CEIP L’Albea 2018, formada per l’alumnat de 6é-A i 6é-B de la nostra escola.

CANÇÓ CARNAVAL

L’alumnat de 4t-A de l’escola té el plaer de presentar-vos la cançó CARNAVAL. Interpretada amb flauta sobre una base instrumental creada de J.Moreno.

Gaudiu de la música!

BANUWA

BANUWA: CANÇÓ TRADICIONAL DE LIBERIA

L’alumnat de 5é té el plaer de presentar-vos “BANUWA” una cançó africana tradicional de Liberia.

Gaudiu de la música!

BATUCADA

La la batucada del CEIP L’Albea, formada pels xiquets i xiquetes de sisè, va actuar el passat dissabte al carnestoltes de Vall d’Alba. L’actuació va constar d’un passacarrer pels carrers de la localitat, tocant sempre ritmes de samba, i finalitzant amb una xicoteta actuació al pavelló municipal.

Van animar amb la seva música a tots els presents i ho van fer d’allò més bé!