Al morir, el dia 09.10.1958, el Papa PIO XII, van ser molts els centres inaugurats en aquells anys els que van adoptar el seu nom en tota la Comunitat Valenciana, un d’ells el nostre.

Des de la seua inauguració, curs escolar 1960-61, han sigut incomptables els alumnes i professors que han passat per les nostres instal·lacions. Tots ells han anat conformant la història del nostre centre i tots ells formen part del seu present.

El dia 17 d’abril de 2012, ens vam traslladar a les noves instal.lacions i el dia 4 de juny  de 2012  van ser inaugurades pel Molt Honorable President de la Generalitat, Alberto Fabra Part, i per l’Alcalde d’Onda, Salvador Aguilella Ramos.

Disposem d’un emblemàtic edifici amb unes dependències modernes, dotades dels últims avanços tecnològics i d’un professorat qualificat que orientarà el nostre alumnat a rebre una formació integral i contribuirà a que el seu grau d’adquisició de les competències bàsiques siga l’adequat per afrontar els reptes que exigeixen els temps actuals.