MENSUALITATS

Existeixen diverses categories en relació als pagaments de les mensualitats d’els/les alumnes/-as del menjador escolar. Podem distingir dos tipus de quotes, en funció de si el comensal (alumne/-a) realitza el pagament de la quota normal o bé el xiquet/-a és beneficiari d’alguna mena d’ajuda per part de la Conselleria d’*Educació. Les quantitats que s’abonaran per mesos al llarg del curs, s’efectuaran mitjançant domiciliació bancària, i se’ls passarà periòdicament, sempre que siga possible entre el dia 1 i el 10 de cada mes. D’ací al fet que a l’inici de cada curs, els demanarem que ens faciliten el número de compte al qual volen que associem els pagaments dels rebuts, ja que pot donar-se el cas que hagen variacions (nova numeració del compte, trasllat del compte a una nova entitat bancària, etc…). En cas que no hi haja variacions, ho faran constar en el document que se’ls entrega sobre aquest tema a la fi del mes de setembre.

A continuació els desglossem les quantitats que hauran d’abonar, en funció de la categoria a la qual pertanguen:

Quota Normal

Nota.- Tant en el període extraordinari del mes de setembre com el mes de juny, el rebut del menjador es calcula directament multiplicant el nombre de dies lectius per 4,10 €, a diferència de la resta del curs, des del mes d’octubre fins al mes de maig, on la quota és sempre la mateixa, 74,83 €.

Quota Becaris

En el present curse 2022-23, els/les alumnes/-as que van sol·licitar l’ajuda assistencial del menjador escolar i que finalment els haja sigut concedida, com a beneficiaris/-as d’aquestes, gaudiran de 5 tipus diferents de beques, en funció de la puntuació final obtinguda, i que es classifiquen en: GRUP A, GRUP B, GRUP C, GRUP D i GRUP E. En funció de les puntuacions obtingudes i amb els llistats ja definitius publicats en la resolució de les AJUDES MENJADOR ESCOLAR, els pagaments de les mensualitats es calcularan tenint en compte la diferència corresponent entre l’ajuda i el preu del menús diari, que com saben és de 4,10 €.

El preu del mes es calcula de la següent manera: Diferència entre preu menú (i l’ajuda rebuda) x dies lectius mes.

Descàrrega de documents