EL PROFESSORAT

El nostre Centre és un Col·legi de 2 unitats, és a dir, som dues els professors adscrits: Un professor/ora d’Educació Infantil i un professor/ora d’Educació Primària.

A més, adscrit a aquest Centre i compartit amb el col·legi de Sant Vicent, disposem d’un docent de Educació Física, un de música, un de Religió, un d’Inglés. També compartim amb el CEIP Maestro Olaria de Villahermosa un Psicopedagog/a (educació educativa)

D’altra banda, disposem també d’un docent anglés que ens presta els seus serveis com a auxiliar de conversa en anglés durant tot el curs.

Des del curs 2022-23 la Conselleria d’Educació ens han creat la plaça de Psicopedagogia i la plaça d’educadora en educació infantil per als de 2 anys.

ELS ALUMNES

La matrícula actual (curs 22/23) és de 16 alumnes, distribuïts entre educació infantil i primària.

LES FAMÍLIES (A.M.P.A)

Presidenta: Mari Carmen Martín Jarque