CIRCULAR CURS 2010-2011

Circular de principi de curs

 

 
        L’equip docent del col· legi us donem la benvinguda al nou curs escolar agraint la confiança dipositada en la nostra institució docent i el propòsit de què aquesta confiança es renove positivament cada curs escolar.

 

Hem preparat l’escola per a què els vostres fills i filles vinguen a gust i aprenguen tot el que puguen, tasca que el professorat ha de compartir amb vosaltres, per això és imprescindible la vostra assistència i col.laboració en la responsabilitat educativa.

 

 


  1. PROFESSORAT DEL CENTRE:

 

 

 

 

NOM

 

 

CÀRREC

 

ESPECIALITAT

 

CURS

 

 

PROGRAMA

 

D’EDUCACIÓ

PLURILINGÜE

Juanjo Moliner Miravet

 

 

 

 

 

 

 

TUTOR/A

 

 

Infantil 3 Anys

 

Infantil 4 Anys A

 

Infantil 4 Anys B

 

Infantil 5 anys

 

 

1r Primària

 

2n Primària

 

3r Primària

 

4t Primària

 

5è Primària A

 

5è Primària B

6è Primària

 

Rosa Mª Garcia Tena

 

 

David de Juan Ferrer

 

Immersió

Lydia Cinca Artigas

Educació infantil.

Lingüística

Raquel Dominguez Escrig

Recolzament Ed Inf

 

Alicia Remigio Toran

 

 

Milagros Casado Gonzalez

 

 

Josefina Segarra Beltrán

 

Immersió

Emilia Marqués Verchili

Educació Primària.

Lingüística

Rosa Mª Enrique Gonzalez

 

 

J. Baptista Porcar Gómez

 

 

Inmaculada Llanos Pitarch

Arancha Subero Saenz

 

Filologia . Anglés.

 

 

Manuel Bernat Lizandra

Educació Física.

 

Africa Boix Jovaní

Música.

 

Pilar Colom Centelles

Pedag. Terapèutica.

 

Esther Gómez Beltrán

Religió

 

Carles Franch Albert

Psicopedagog

 

Aranzazu Morillas Bono

Logopeda

 

Miquel Martí Escorihuela

Compensat. Direcció

 

 

 

 

2- EQUIP DIRECTIU:

 

 

Director.- J. Miquel Martí i Escorihuela

 

Cap d’Estudis.- Juan José Moliner Miravet

Secretari.-Manuel Bernat Lizandra

 

 

3- MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR.- A més de l’equip Directiu:

 

 

 

Sector Professors:

Àfrica Boix Jovaní

Esther Gómez Beltrán

Emilia Marqués Verchili

Milagros Casado González

David de Juan Ferrer

Rosa Mª Garcia Tena

Inmaculada Llanos Pitarch

 

 

Designat per l’Ajuntament:

Montserrat Ferrer Ripollés

 

 

Personal no docent:

Jesús Sanchez Rodríguez

 

 

 

Sector alumnes:

Pendent d’aprovar en eleccions

 

Sector Pares/Mares:

José Herrero Muñoz

Soledad Ramón Loriente

Manuel Martí Puig

Mª Dolores Barberà Ortiz

MªRosa Valdazo Civicos

Alejandro Gonzalez Sanchis

Manuel Vidal Branchadell

Laura Goterris Fores

 

 

Designat per l’AMPA:

Jose Luis Roda Traver

 

 

4- Hores de visita a l’Equip Directiu

 

 

Director: Dilluns,dimarts, dijous i divendres de 9 a 9,45. Tots els dies de 12 a 13 h.

 

Secretari: Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 9 a 9,45. Dijous de 15 a 16 h.

 

Cap d’estudis: dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 9 a 9,50 h.

 

 

5- Hores de visita al PROFESSORAT:

 

Professors/es tutors/es: DIMECRES DE 12 A 13 h. (a juny i setembre de 13 a 14 h.)

 

Professors/es especialistes: DIMECRES DE 12 A 13 h. (a juny i setembre de 13 a 14 h.)

Psicóleg: (l’horari d’atenció s’avisarà oportunament)

 

Logopeda: (l’horari d’atenció s’avisarà oportunament)

 

 

6- Horari de l’AMPA:

Atenció als pares de 9 a 9,15 al despatx de l’AMPA a la planta baixa. L’AMPA disposa

d’un tauler d’anuncis al porxo. Mireu-hi els avisos.

 

 

7- Horari lectiu:

 

Les hores d’entrada són a les 9 i a les 15 hores. L’accés al centre es realitzará exclusivament

per la porta del pati del C/. Moncofa Les portes s’obriran deu minuts abans. La puntualitat és molt important.

Després d’aquestes hores, l’alumnat haurá de portar un justificant del seu retard. No obliden que els retards

injustificats es contemplen en el Reglament de Règim Intern com a falta lleu. Els alumnes han d’abandonar

el recinte escolar una vegada han finalitzat les activitats escolars o extraescolars.

 

Setembre i juny: Matí de 9 a 13 hores

 

D’octubre a maig. Matí de 9 a 12 hores- Vesprada de 15 a 17 hores

 

 

8- CALENDARI ESCOLAR:

 

Les activitats docents del curs acadèmic 2010 -2011 s´han començat el 9 de setembre i finalitzaran el 23 de juny.

Els periodes de vacances del curs 2009-2010 comprendran els següents dies:

 

VACANCES DE NADAL: Des del 23 de desembre de 2010 al 6 de gener de 2011, tots dos inclosos.

 

VACANCES DE PASQUA des del 21 d’abril al 2 de maig de 2011 tots dos inclosos.

 

 

Seran FESTIUS, durant el curs escolar, els dies següents:

 

MAGDALENA del 26 de març al 3 d’abril de 2011

 

El dia 12 d’octubre de 2010

 

El dia 1 de novembre de 2010

 

Els dies 6,7 i 8 de desembre de 202010

 

El dia 19 de març de 2010

 

 

9- Tutories:

És molt important un contacte periòdic des de l’inici de curs per millorar el procés d’aprenentatge del seu fill/a. Cal usar aquest mecanisme de tutoria per intentar resoldre en equip (pares-mestres)els problemes que es puguen derivar en l’aprenentatge dels alumnes. RESPECTEU L’HORARI DE TUTORIA que no ha variat respecte d’altres cursos, seguix sent els dimecres de 12 a 13 hores per a tots els nivells, inclosos els professors especialistes (anglès, música, E. Física, recolzament…) Eixe dia els professors estan a la disposició del pares per resoldre qualsevol problema o per atendre’ls. No s’han d’interrompre les classes i menys per consultes sense importància.

 

 

 

10. Reunions d’inici de curs:

 

Igual que en cursos anteriors, celebrarem reunions per nivells amb la totalitat de pares/mares per a presentar els respectius tutors les línies bàsiques i els aspectes més significatius que regirán el present curs. També s’expliquen les sortides i activitats complementaries programades.

La seva presència és bàsica i fonamental per a millorar les reunions i poder rebre tot tipus d’informació.

 

Data de les reunions: 1r cicle el dimecres 6 d’octubre a les 12 h.

2n cicle el dimecres 13 d’octubre a les 12 h.

3r cicle i INFANTIL, s’avisarà oportunament

 

11. Avaluacions:

Després de cada avaluació el professor/a lliurarà un Butlletí informatiu on es reflectirà el Grau d’assoliment desl objectius, actituds, hàbits, comportament…

 

El lliurament dels Informes serà:

Primera avaluació 21 de desembre de 2010

Segona avaluació 24 de març de 2011

▪Tercera avaluació 21 de juny de 2011

 

 

12. Menjador:

 

El menjador escolar comença a funcionar des del 9 de setembre. Si volen fer ús d’aquest servei, han d’apuntar als seus fills/es com més prompte millor. Dirigir-se a Manolo que és el professor encarregat del menjador escolar. El preu del menú durant el present curs escolar és de 4 €uros// 4,25 €uros i conta amb menús especials per als alumnes qui ( amb certificat del metge) ho requereixen.

 

 

13.-AMPA:

 

Col·laborar amb el Col·legi es pot realitzar de moltes maneres i una d’elles és col.laborar amb l’AMPA. En ella estan representats pares i mares de la nostra escola i realitza una labor d’interés per a tots, convé col·laborar associant-se, participant en les seues activitats, i si es pot, ajudant en la gestió i organització.

 

 

14. Aula Matinera i Ludoteca Municipal:

 

L’ajuntament ofereix, com altres anys, els serveis d’aula matinera en horari flexible de 7,30 a 9h per a famílies que desitgen deixar els seus fills per raons de treball o altres.

 

També oferix enguany servici de Ludoteca en horari de 17 a 18,30.

 

Els interessats dirigir-se com més aviat possible a: IOCUM, C/ Zorita 26,baix.Tfn: 964830440

Ludoteca:Com anys anteriors, l’Ampa ofereix un servici de ludoteca i activitats per a les vesprades de setembre en horari de 15 a 17 hores, de dilluns a divendres, fins el dia 30 en les instal.lacions del col.legi. En cas d’estar interessats, preguem ho comuniquen com més aviat possible..

 

 

15. Activitats Extraescolars:

 

Com tots els anys s’oferiran activitats extraescolars organitzades per part de l’AMPA i del Patronat d’esports a partir de les 12 h. i de les 17h. Vigileu quan els vostres fills porten les circulars, per poder-los apuntar.

 

16. Activitats Complementàries:

 

La nostra escola té programades activitats fora de l’aula : eixides, convivències, festes, celebracions… que es fan amb esforç , hores i feina. Volem recordar que totes aquestes activitats s’aproben pel Consell Escolar i es reflecteixen en la Programació General del Centre, formant part del currículum escolar i són tan importants per a la formació dels alumnes com les activitats de l’aula.

 

Celebracions en l’escola a nivell de centre :

  • La tardor

  • Nadal

  • Sant Antoni

  • Dia de la Pau i la No violencia

  • Carnestoltes

  • Magdalena

  • Dia del llibre

  •  

    Setmana Cultural

     

     

     

  • 17- MOLT IMPORTANT!!!!! Regles de convivència

 

Per a una millor integració dels alumnes, sobretot els més xicotets, recordem la norma establerta en cursos anteriors al voltant de la permanència dels acompanyants dels xiquets al recinte escolar a les hores d’entrada i eixida de l’alumnat.

Recalquem i preguem a pares, mares i familiars no acostar-se a les files del centre quan els xiquets i xiquetes estiguen al pati ni entrar a les aules. Els adults acompanyants d’Infantil romandran DARRERE LES JARDINERES. S’abstindran d’accedir també al espai reservat a les files de primària ( meitat del camp de futbito), per a facilitar la labor dels mestres.

 

Els pares i mares NO DEUEN ENTRAR PELS MATINS A LES CLASSES per motius d’ordre , seguretat i interrupció de les activitats del professorat. Si tenen alguna consulta o volen dir-los alguna cosa als professors, (molt urgent) ho poden fer de 9 a 9,05 en la fila d’entrada, PERÒ SENSE INTERROMPRE LA PUJADA A CLASSE DELS ALUMNES. EN AQUEST MOMENT RECORDEM ALS PARES /MARES QUE L’HORARI DE VISITA ALS PROFESSORS (iNCLOSOS ELS ESPECIALISTES) ÉS ELS DIMECRES DE 12 A 13 H.

 

Fora dels horaris establerts en aquesta circular no s’atendrà a cap pare o mare, excepte casos d’urgència.

 

Els dies de pluja els alumnes formaran al porxo. Estigueu atents a les indicacions que eixos dies us facen els mestres.

 

Recomanacions:

 

Per a un millor funcionament del Col·legi, els demanem que col·laboren segons les normes següents:

 

  • S’ha d’acudir a les classes amb el material corresponent en cada cas (roba esportiva, flauta, diccionari, quadern…) segons les indicacions dels professors. Qualsevol altre material (joguets, llepolies, mòbils, mp3, mp4, lector de cds…) no s’ha de portar al col·legi, així s’evita que el professor haja de retirar els objectes que pogueren distraure l’atenció.

 

  • Està prohibit fumar a tot el recinte escolar, inclòs el pati, tant els/les mestres com els/les familiars dels alumnes.

 

  •  

  • Prohibit jugar al pati amb balons o objectes que pogueren resultar perillosos.

 

  • Necessitem disposar de totes les dades personals actualitzades ( direccions, telèfons…) Us preguem que comuniqueu els canvis. Els/les professors/es lliuraran un full perquè actualitzen eixes dades.

 

  • Faltes d’assistència. Hauran de ser justificades per escrit i, quan es considere necessari, omplint el model que el/la Tutor/a lliurarà a l’alumne.

 

  • Accés a les aules: Per a no interrompre el funcionament de les classes no podrà accedir-se a les mateixes una vegada iniciat l’horari lectiu. Per a qualsevol incidència (arreplegada d’alumnes per a anar al metge, entrega de material oblidat pels alumnes, entrepans, etc.) hauran de dirigir-se al conserge del centre. No han d’entrar al Centre a buscar els seus fills fins que no sone la música d’eixida . Mai han de passejar pels corredors abans d’eixir els alumnes, encara que s’òbriguen les portes. Les consultes al professorat es realitzaran en l’horari previst (dimecres: 12h.)

 

  •  

  • Eixides en horari escolar: Quan qualsevol alumne necessite eixir del centre en horari lectiu, els pares o tutors hauran de comunicar esta circumstància per escrit al tutor. Així mateix hauran d’acudir al col·legi a arreplegar-lo.

 

  • Hi ha, també, un tauler d’anuncis del centre per als pares on es posaran els avisos de beques, d’activitats, etc. a la paret de la casa del conserge. Consulteu-lo.

 

  •  

  • Per motius de seguretat, totes les portes del centre romandran tancades durant les hores lectives. Per a accedir al mateix haurà d’usar-se la porta del C/ Adoberies, 40 dotada de porter automàtic.

 

 

 

 

Des del Centre desitgem que tota la Comunitat Educativa participe de forma activa. Demanem l’ajut de pares i alumnes per tal de portar endavant el nostre projecte, l’educació, que és un projecte corresponsable en el qual tots hem d’assumir el nostre protagonisme i responsabilitat.

 

 

Bon curs escolar.

 

 

 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies