Programa dinamització biblioteca

La nostra biblioteca sempre està molt activa i això es nota. Compta amb servei de préstec per a tot l’alumnat del centre i està oberta durant l’hora del pati.

Per a posar en pràctica aquest programa de dinamització hem remodelat l’espai de la biblioteca, renovat, reorganitzat, catalogat i classificat tots els llibres aconseguint que la nostra biblioteca siga un espai atractiu i acollidor carregat de recursos des d’on podem llegir, experimentar, crear i continuar aprenent .

Des del programa de dinamització de la biblioteca, al nostre centre realitzem moltes activitats: setmana de la poesia, activitats de temàtica mensual, animacions lectores, teatre, jornades d’alfabetització informacional i taller de podcast.

JORNADES D’ALFABETITZACIÓ INFORMACIONAL

Alumnat de 4t Grau d’Informació i Documentació de la Universitat de València organitzen tallers per a familiaritzar al nostre alumnat de segon i tercer cicle de primària amb l’ús de les eines i fonts d’informació d’internet.

1ª Jornada d’Alfabetització Informacional
2ª Jornada d’Alfabetització Informacional

TEATRE

L’alumnat de tercer cicle cada any ens sorprén amb les seues representacions. En cinqué realitzen una representació d’una obra en castellà i en sisé de primària el teatre és d’una obra en valencià.

«Buscando la felicidad»

Alumnado de quinto, curso 2022-2023

«El xiquet que volia una falda escocesa»

Alumnat de sisé, curs 2022-2023

Alumnat sisé, curs 2023-2024

TALLER DE PODCAST

Amb el taller de Podcast el nostre alumnat pot experimentar i crear contingut sense oblidar-nos de la lectura.