ESCOLA CANTA

ESCOLA CANTA CURS 2023-24

En passat 21 de juny es va interpretar a l’Auditori de la Nucia, la cantata Els Súper ODS: Aventura 2030, de la qual és autora la compositora Mª José Belenguer Dolz. La lletra de l’obra s’ha desenvolupat per part del Servei d’Innovació Educativa de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa.

Aquest projecte és un procés que es va iniciar fa uns mesos, on l’alumnat i professorat del CEIP LA MUIXARA, SANT RAFAEL, BENIMANTELL I CONFRIDES  han assajat als centres educatius la cantata , s’han realitzat molt assajos i trobades a les escoles per a culminar amb aquest gran concert.

Les lletres de les cançons aborden una temàtica molt actual: els objectius de desenvolupament sostenible i l’Agenda 2030. La part teatral consta d’una senzilla trama que serveix, alhora, perquè els personatges facen avançar l’acció entre cançó i cançó. L’obra inclou set cançons:

1. Els Súper ODS
  2. L’illa