Visita al poliesportiu

Avui hem visitat les instancions de la ciutat esportiva i hem passat el dia jugant i aprenent sobre la importància de l’activitat física al nostre dia a dia. Gràcies a tots els monitors, ho hem passat bomba.

9 D’OCTUBRE

Hui coneixem un poquet més sobre La Comunitat Valenciana i Jaume I el conqueridor per a la celebració del dia de la Comunitat Valenciana el 9 d’octubre. Hem recordat les 3 províncies que formen La Comunitat i hem pintat la senyera valenciana.

Halloween en el CEIP La Muixara

La nostra escola ha celebrat la festa de Halloween. Fantasmes i esquelets han visitat les nostres aules. Tota l’escola ha gaudit d’una fantàstica gimcana amb molts jocs relacionats amb la matèria d’anglès. Ho hem passat genial!

DIA D’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

Els alumnes de primer cicle del nostre centre han fet tutories per treballar la violència de gènere per celebrar aquest dia. Les activitats ens han conscienciat a tothom que la violència no és la solució per resoldre cap problema.

TALLERS DE NADAL

Estem molt feliços de passar amb vosaltres un dia de tallers divertits i familiars. Sempre és un plaer obrir les portes del col·legi a totes les famílies i més en una època tan bonica com Nadal. Us deixem algunes fotos de record. Gràcies per participar-hi.

EDUCACIÓ VIAL

CURSA SOLIDÀRIA

CARNESTOLTES

EXCURSIÓ PEL POBLE

DIA DE LA PAU

INCLUSIÓ EDUCATIVA

ESCURSIÓ MITJANS DE TRANSPORT A ALACANT

CURSOS ANTERIORS

Els alumnes de primer hem treballat el conte de Jaume I i l’oroneta. Després hem acolorit un dibuix.