1 ESO – LOMLOE

Distribució de les hores lectives semanals

L’alumnat de l’ESO pot optar per cursar ensenyaments de religió amb una càrrega horària d’una hora setmanal.

Catàleg de matèries optatives

D’entre aquestes matèries optatives, els centres han d’oferir, almenys, Segona Llengua Estrangera, Tallers d’Aprofundiment i Tallers de Reforç, en els centres educatius públics i en els cursos indicats i sempre que hi haja disponibilitat horària del professorat amb destinació definitiva en el centre i no supose un augment de la plantilla prevista.

2 ESO – LOMCE

3 ESO – LOMLOE

Distribució de les hores lectives semanals

(1) Almenys 1 hora setmanal s’ha de destinar a la competència comunicativa oral en Llengua Estrangera

Catàleg de matèries optatives

D’entre aquestes matèries optatives, els centres han d’oferir, almenys, Creativitat Musical, Cultura Clàssica, Programació, Intel·ligència Artificial i Robòtica I, Segona Llengua Estrangera, Tallers d’Aprofundiment i Tallers de Reforç, en els centres educatius públics i en els cursos indicats i sempre que hi haja disponibilitat horària del professorat amb destinació definitiva en el centre i no supose un augment de la plantilla prevista.

4 ESO – LOMCE