Grups Interactius

Al CEIP Ambra realitzem diferents Actuacions d’Èxit, tant per millorar els resultats acadèmics del nostre alumnat, com per millorar la convivència al centre.

Una de les Actuacions d’Èxit que realitzem, entre d’altres, són els Grups Interactius.

Què són els Grups Interactius?

És una forma d’organitzar l’aula, que incideix en la millora de la convivència, la solidaritat i els aprenentatges. Busca el màxim rendiment per a tot l’alumnat que hi ha a cada classe.

Els grups interactius són una organització d’aula conformada per equips de treball de 4-5 alumnes. Cadascun d’ells realitza una activitat d’uns vint minuts relacionada amb diferents àrees (matemàtiques, valencià, castellà, ciències naturals, anglés…), i van rotant fins fer-les totes. Les activitats estan organitzades i coordinades pels professorat, però són guiades pels voluntaris i voluntàries. Aquesta manera de treballar fomenta la cooperació, l’atenció, la convivència i la interacció entre iguals (diàleg igualitari) per millorar l’aprenentatge.

Qualsevol persona pot ser voluntària en qualsevol dels nivells i assignatura, ja que el paper dels voluntarisno és el d’explicar, sinó el de dinamitzar les activitats per tal que participen tots i totes. Es tracta d’una activitat molt enriquidora tant per a l’alumnat com per al voluntariat.

VOLS SER VOLUNTARI DELS NOSTRES GRUPS INTERACTIUS?

Contacta amb nosaltres!

Al telèfon: 966409915