Febrer Cultural 2022

Un curs més arriba el FEBRER CULTURAL a la nostra escola!
Aquests anys de pandèmia tan tristos i complicats han suposat aturar moltes activitats i projectes a l’escola per garantir la salut de tothom.

Però la vida continua, ens hem d’adaptar a les circumstàncies i continuar endavant.
Sense oblidar que la pandèmia encara no ha acabat i seguint tots els protocols sanitaris volem per fi tornar a la normalitat de la vida escolar en la mesura d’allò possible i continuar amb els projectes que donen vida i cultura a la nostra escola.

La CIÈNCIA és qui està ajudant-nos a sortir d’aquesta situació de pandèmia mundial.
Enguany volem conscienciar el nostre alumnat de la importància de la investigació científica per a la salut i el benestar.
Farem moltes activitats a l’aula, al laboratori, col·laborarem amb AMPA, famílies, Centre de Salut, Acció Urgent, Banc d’Aliments, Aprop… i sobretot, obrirem el currículum per a obrir les ments.

—————————————

¡Un curso más llega el FEBRER CULTURAL a nuestra escuela!
Estos años de pandemia tan tristes y complicados nos han obligado a parar muchas actividades y proyectes en la escuela para garantizar la salud de todos.

Pero la vida continua, nos hemos de adaptar a las circunstancias y seguir adelante.
Sin olvidar que la pandemia aún no ha acabado y siguiendo todos los protocolos sanitarios queremos por fin volver a la normalidad de la vida escolar en la medida de lo posible y continuar con los proyectes que dan vida y cultura a nuestra escuela.

La CIENCIA es quien está ayudándonos a salir de esta situación de pandemia mundial.
Este curso queremos concienciar nuestro alumnado de la importancia de la investigación científica para la salud y el bienestar.
Haremos muchas actividades en el aula, en el laboratorio, colaboraremos con AMPA, familias, Centro de Salud, Acció Urgent, Banco de Alimentos, Aprop… y sobretodo, abriremos el currículum para abrir las mentes.