ERASMUS KA201

Un Erasmus+ KA201 és una beca per fer un projecte amb diferents escoles europees, una beca de mobilitat amb alumnat.

Així en els propers 2 anys tindrem moltes activitats relacionades amb aquest Projecte Erasmus+ “HEALTHY LIFE, BETTER LIFE, LONGER LIFE”, on tractarem de compartir bones pràctiques en el marc de la salut, d’hàbits de vida saludable i l’esport amb escoles de Bulgària 🇧🇬 , Croàcia 🇭🇷, Portugal 🇵🇹 , Grècia 🇬🇷 i Romania 🇷🇴.

També es realitzaran 6 viatges on alguns dels alumnes més majors (6é d’Ed. Primària) tindran la possibilitat de viatjar a Grècia, Romania, Bulgària, Cròacia o Portugal. També tot l’alumnat del centre coneixerà nous països, noves amistats de tota europa, activitats, experiències…