comenius-regio

Durant els cursos 2012 i 2013 el CEIP AMBRA junt amb la resta de centres escolars de la localitat, l’Ajuntament, el Parc Natural de la Marjal Pego-Oliva, el Centre Excursionista de Pego i l’empresa potabilitzadora d’aigües Aiguagest i els socis francesos de la regió de les Colines du Leman, participarem en un Projecte Europeu Comenius – Regio amb l’aigua com a eix vertebrador: Aigua i desenvolupament sostenible.

Durant aquestos dos cursos anirem fent tota una sèrie d’activitats escolars, eixides, intercanvis, jorandes, trobades… que podreu seguir en la pàgina web del projecte: aiguamoll.org.

A la nostra escola dedicarem els FEBRERS CULTURALS 2012 i 2013 a l’aigua. El primer curs des de la perspectiva de la biodiversitat i el segon des de l’enfocamnt de l’aigua com a element de la natura, però sempre l’aigua com a bé de la humanitat imprescindible per a la vida al nostre planeta, com a  bé que cal valorar, conservar fent un ús raonable i estalviant-lo, com a bé que cal reciclar i reutilizar per a preservar-lo per a les futures generacions.