Projecte d’Investigació i Innovació Educativa (PIIE)

Un projecte d’innovació educativa es caracteritza per abordar les necessitats o problemàtiques d’una escola des d’una perspectiva diferent a través d’activitats noves i creatives que fomenten l’aprenentatge de forma original.

Al nostre centre hem participat al llarg dels anys em diferents projectes que ens han ajudat a créixer com a centre i a viure experiències molt interessants.

Actualment formem part de la xarxa d’Eco-Escoles, i fa uns anys que participem en aquest projecte d’investigació i innovació educativa, juntament amb altres centres de la Marina Alta.

És un projecte que es basa en l’educació a través de l’agricultura ecològica, alimentació sostenible i medi ambient. A fi de promoure un canvi de pensament, de valors, i d’actituds que impulse a la comunitat educativa cap a un model de desenvolupament sostenible. Treballem tant la flora com la fauna al nostre hort infantil, amb la compostadora i també amb col·laboració amb el menjador escolar.