El CEIP AMBRA us saluda!

L’escola Ambra, la de més recent creació a Pego, es troba a la disposició de tots i totes els xiquets i xiquetes de Pego i del seu entorn.

Es va acabar de construir l’any 1995. Està ubicada, a l’Avinguda Blasco Ibáñez, número 5,  en la Partida del Pujol, a l’extrem nord-oest de la localitat.

És un centre públic, depenent de la Conselleria d’Educació.

El seu origen és conseqüència de l’enderrocament de l’antic centre Ausiàs March durant el curs 1991-92 i posterior fusió amb el Col·legi Cervantes.

L’elecció del nom Ambra va sorgir arran de la proposta de tota la comunitat escolar, es va elegir  aquest per considerar-lo el més emblemàtic i arrelat en els orígens de Pego, ja que ací existeix una partida i el castell amb aquest nom..

Aquesta web us donarà la informació necessària sobre el col·legi.

És un centre públic, depenent de la Conselleria d’Educació.

Aquesta web us donarà la informació necessària sobre el col·legi.

Si voleu posar-se en contacte amb nosaltres podeu enviar-nos les vostres idees o fer-nos alguna pregunta a la nostra adreça: 03014125@edu.gva.es