eTwinning

eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que forma part d’Erasmus+. El seu principal objectiu és el de fomentar la col·laboració escolar a Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Per a això, proporciona una plataforma i la infraestructura necessària (ferramentes en línia, serveis, suports…) als equips educatius dels centres escolars dels països europeus participants. Tot això per tal que els docents europeus es comuniquen, col·laboren, desenvolupen projectes en comú i intercanvien idees.

Al CEIP Ambra hem participat en alguns eTwinnings els darrers anys, i seguim buscant altres oportunitats de col·laboració amb altres escoles de tota Europa.

A continuació, vos deixem els eTwinnings en els quals hem participat:

2018 – 2019 Happy student, happy school

2019 – 2020: Let’s plant a tree!

2018 – 2019 Healthy life, Better life, Longer life

2019 – 2020: Celebrate Europe Day and the 70th anniversary of the Schuman declaration

2021 – 2022: Earthfriendly STEM+A