- Activitats
- Activitats del menjador
- Admissió i matrícula
- Atenció a les famílies
- Atención a las famílias
- Biblioteca
- CEIP AMBRA
- Celebrate Europe Day and the 70th anniversary of the Schuman declaration 2019 – 2020
- Comunitat Educativa
- Dades d’interés
- Earthfriendly STEM+A 2021-2022
- Ensenyaments
- Espais d’aprenentatge
- Especialitats
- Etapes
- Febrer Cultural 2013
- Febrer Cultural 2014
- Febrer Cultural 2015
- Febrer Cultural 2016
- Febrer Cultural 2017
- Febrer Cultural 2018
- Febrer Cultural 2019
- Febrer Cultural 2020
- Febrer Cultural 2022
- Febrer Cultural 2023
- Febrer Cultural 2024
- FEBRERO CULTURAL
- Grupos Interactivos
- Grups Interactius
- Happy student, happy school 2018 – 2019
- Healthy life, Better life, Longer life 2018 – 2019
- Horari i trajecte transport escolar
- Hort Escolar
- Inici
- L’Escola Canta i Dansa
- Let’s Plant a Tree, 2019 -2020
- Llibres de text i Materials – Libros de texto y Materiales
- Llicències d’ús i Drets d’autoria
- Menjador
- Model dialògic de prevenció i resolució de conflictes
- Modelo dialógico de prevención y resolución de conflictos
- On trobar Recursos Educatius Oberts (REO)
- Pla Digital de Centre (PDC)
- Places
- Plan Digital de Centro (PDC)
- Preu i beques menjador escolar
- Projecte d’Investigació i Innovació Educativa (PIIE)
- Projecte educatiu
- Projecte Educatiu de Centre (PEC)
- Projecte educatiu del menjador
- Projecte Lingüístic de Centre (PLC)
- Projectes
- Projectes Europeus
- Proyecto de Investigación e Innovación Educativa (PIIE)
- Proyecto Educativo de Centro
- Proyectos Europeos
- Recursos Educatius Oberts (REO)
- Recursos famílies
- Reglament de Règim Intern (RRI)
- Reglamento de Régimen Interno
- Secretaria
- Serveis
- Serveis del centre
- Tertulias Literarias Dialógicas
- Tertúlies Literàries Dialògiques (TLD)
- Secretaria
- Serveis
- Projectes
- Blogs
- FOTOS I VÍDEOS
- AMPA
- Enllaços
- Avís Legal
ENSENYAMENTS CURS 2021-22
PEPLI
PROGRAMA D’ENSENYAMENT PEPLI:
Programa d’Educació Plurilingüe i Intercultural
La Llei 4/2018, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià, és el referent normatiu a través del qual s’estructura l’ensenyament i l’ús vehicular de les llengües curriculars. S’hi determina que tots els centres sostinguts amb fons públics han d’aplicar el Programa d’Educació Plurilingüe i Intercultural.
Aquest programa establix el temps mínim destinat als continguts curriculars en cada llengua (valencià, castellà i llengua estrangera), que inclou les hores de cada àrea lingüística i de les àrees en què s’utilitze cada llengua.
Cada centre ha de concretar l’aplicació del PEPLI, d’acord amb les necessitats del context socioeducatiu i lingüístic, amb l’objectiu de garantir l’assoliment de les competències plurilingües i interculturals. Aquesta concreció es reflectirà en el Projecte Lingüístic de Centre (PLC).
EDUCACIÓ INFANTIL |
|
LLENGÜES |
PERCENTATGE |
VALENCIÀ |
63% |
CASTELLANO |
27% |
ENGLISH |
10% |
CURS |
ÀREES |
LLENGÜES |
1 PRI |
Valencià Matemàtiques + TIC C. Medi Ed. Física Ed. Artística: Música |
VALENCIÀ 56’67%
|
Castellano Religión / Atención educativa Tertulias Dialógicas Literarias Tutoría |
CASTELLANO 26’67% |
|
Anglés Competència Comunicativa Oral Anglés Ed. Artística: Plàstica |
ENGLISH 16’67%
|
|
2 PRI |
Valencià Matemàtiques + TIC Ciències Socials Ciències Naturals Ed. Física Ed. Artística: Música |
VALENCIÀ 56’67%
|
Castellano Religión / Atención educativa Tertulias Dialógicas Literarias Tutoría |
CASTELLANO 26’67% |
|
Anglés Competència Comunicativa Oral Anglés Ed. Artística: Plàstica |
ENGLISH 16’67%
|
|
3 PRI |
Valencià Matemàtiques + TIC C. Medi Ed. Física Ed. Artística: Música |
VALENCIÀ 56’67%
|
Castellano Religión / Atención educativa Tertulias Dialógicas Literarias Tutoría |
CASTELLANO 26’67% |
|
Anglés Competència Comunicativa Oral Anglés Ed. Artística: Plàstica |
ENGLISH 16’67%
|
|
4 PRI |
Valencià Matemàtiques + TIC Ciències Socials Ciències Naturals Ed. Física Ed. Artística: Música |
VALENCIÀ 56’67%
|
Castellano Religión / Atención educativa Tertulias Dialógicas Literarias Tutoría |
CASTELLANO 26’67% |
|
Anglés Competència Comunicativa Oral Anglés Ed. Artística: Plàstica |
ENGLISH 16’67%
|
|
5 PRI |
Valencià Matemàtiques + TIC C. Medi Ed. Física Ed. Artística: Música Educació en Valors Étics i Cívics |
VALENCIÀ 60%
|
Castellano Religión / Atención educativa Tertulias Dialógicas Literarias Tutoría |
CASTELLANO 26’7% |
|
Anglés Ed. Artística: Plàstica |
ENGLISH 13’3%
|
|
6 PRI |
Valencià Matemàtiques + TIC Ciències Socials Ciències Naturals Ed. Física Ed. Artística: Música Educació en Valors Étics i Cívics |
VALENCIÀ 56’67%
|
Castellano Religión / Atención educativa Tertulias Dialógicas Literarias Tutoría |
CASTELLANO 26’67% |
|
Anglés Competència Comunicativa Oral Anglés Ed. Artística: Plàstica |
ENGLISH 16’67%
|