MOBILITATS

ESPANYA

🔈CANCEL·LACIÓ ACOLLIDA DELS PARTICIPANTS DEL PROJECTE ERASMUS+ 🇧🇬 🇭🇷 🇬🇷 🇵🇹 🇷🇴 🇪🇸

A causa de la repercussió que té el contagi per Coronavirus, els Països participants en el projecte ERASMUS+, del qual el CEIP AMBRA era país d’acolliment (del dilluns que dia 1 al divendres 6 de març 2020), han decidit cancel·lar aquest intercanvi.

Des de la nostra posició, lamentem profundament aquesta suspensió. 😢

ROMANIA

Continuem amb el projecte Erasmus+ KA201, aquesta vegada és el moment de visitar Romania 🇷🇴 (Timișoara) del 17 al 22 de novembre de 2019. Ens espera una setmana plena d’emocions, nervis, noves experiències… Anem amb moltes ganes d’aprendre, alegria i entusiasme.

BULGÀRIA

Aquesta vegada viatgem al país de Bulgària, a la capital Sofia, que ens acollirà des del 13 al 18 d’octubre 2019 per conèixer tant la capital com el poble de Plovdiv. Però també la llengua, menjar, costums… una experiència increïble per a les dues alumnes que viatgen aquesta vegada!

PORTUGAL

I aquesta vegada ha sigut el torn de les nostres companyes, Patricia i Irene, de tornar a Covilha, a Portugal, per tal d’assistir a la última reunió d’aquest curs per tal d’organitzar les activitats de l’any vinent entre els dies 4 i 7 de juny 2019. Esperem que aprenguen molt dels nostres companys i amics de Portugal!

CROÀCIA

Seguim l’aventura del nostre projecte Erasmus+! Aquesta vegada durant la setmana del 24 al 29 de març 2019, les mestres Paqui i Patricia junt amb els dos alumnes a qui acompanyen han viatjat fins a Croàcia per viure una experiència inoblidable!

PORTUGAL

Durant la setmana del 24 de febrer a l’1 de març 2019 dues alumnes del centre acompanyades per dues mestres han viatjat a Covilhã (Portugal) on han compartit classes i experiències amb alumnat de la resta de països en el primer encontre. És una gran experiència i una gran oportunitat per als nostres alumnes poder conéixer de primera mà altres països, altres escoles i altres xiquets i xiquetes d’Europa.

GRÈCIA

La reunió de preparació del Projecte es va celebrar a Salònica (Grècia) entre els dies 23 i 25 de gener 2019, amb la presència de les mestres d’anglés de la nostra escola. Va ser una vivència molt enriquidora. Ara a seguir sumant experiències!