OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES 2024

Dissabte passat 23 de març de 2024 va tindre lloc les olimpíades matemàtiques organitzades per la Societat Al-khwarizmi, en el CEIP Reina Sofia de Petrer. En ell va tindre lloc la fase comarcal, on van participar més de 100 alumnes dels diferents centres de la comarca.

Els alumnes de l’IES Enric Valor de Monòver que van participar per a la fase comarcal en la categoria de 1r i 2n de l’ESO van ser: Myron Kostiuch, Marc Ramos Martínez, Nicolás Moreno Bernabé i Julio Belda Poveda. Tots ells de 1r ESO. Felicitats a tots per participar!

PATIS ACTIUS A L’IES ENRIC VALOR

El curs 2023-2024 l’IES ENRIC VALOR ha engegat el projecte innovador de PATIS ACTIUS. Aquest projecte inclusiu tracta de dinamitzar el temps que dura el primer pati amb la finalitat d’introduir dinàmiques per treballar la coeducació, igualtat, inclusió, interacció social i fomentar l’autonomia. Pot participar tot l’alumnat del centre i cada dia de la setmana poden gaudir de diferents propostes.

Els dilluns es fan jocs de taula, els dimarts s’encarreguen de l’hort, els dimecres es fan jocs de lògica, els dijous es fan manualitats i els divendres desenvolupen destreses artístiques amb pintura. Són molts els alumnes que participen en aquestes activitats i el projecte té molt bona acollida. Esperem poder donar-li continuïtat. Seguim!

Més fotografies

VISITA ALS LLOCS EMBLEMÀTICS DE MONÒVER AMB LES AUXILIARS DE CONVERSA

Aquest curs 23-24 hem tingut la sort de gaudir de l’ajuda de dos auxiliars de conversa a l’IES Enric Valor de Monòver. Una d’elles ve d’Amèrica i ens ha ajudat al Departament d’anglés a treballar la part oral amb els alumnes a l’ESO i el Batxillerat, l’altra ve de Petrer i ens ha ajudat fent la mateixa tasca però amb els alumnes del cicle d’informàtica que s’imparteix al nostre centre.

Els seus noms són Anna i Myriam i ambdues estan fent un treball impecable, hem treballat moltíssims aspectes culturals americans i d’altres punts del món amb activitats diverses i amb l’objectiu clar de fomentar la comunicació en anglés del nostre alumnat. Li donem les gràcies a les nostres auxiliars per tota la implicació i dedicació.

MATEMÀTIQUES EN FEMENÍ

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència (11F) i del Dia Internacional de la Dona (8M) el departament de Matemàtiques de l’IES Enric Valor de Monòver ha organitzat una xarrada “Matemàtiques en femení” per a 4t ESO. La ponent és Lorena Segura, professora de la Universitat d’Alacant que vindrà dimecres que ve 7 de febrer a la Casa de Cultura. És una activitat que organitza la Universitat d’Alacant dins del programa Dona i Ciència amb una sèrie d’activitats de divulgació científica que ofereixen de manera gratuïta als centres.

Departament de Matemàtiques de l’IES Enric Valor de Monòver.

Monòver, 2 de febrer de 2024

OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES 2023

Dissabte passat 25 de març de 2023 va tindre lloc les olimpíades matemàtiques organitzades per la Societat Al-khwarizmi, en el CEIP Reina Sofia de Petrer.

Els alumnes de l’IES Enric Valor de Monòver que van participar per a la fase comarcal en la categoria de 1r i 2n de l’ESO van ser: Diego García Bautista de 1r ESO C, Samuel Palazón Albert i Darío Soriano Sánchez de 1r ESO D.

I CONCURS DE FOTOGRAFIA DIGITAL MONÒVER “MATEMÀTIQUES A LA VISTA”

Divendres passat 24 de febrer de 2023 va tindre lloc el lliurament de premis del I CONCURS DE FOTOGRAFIA DIGITAL MONÒVER “MATEMÀTIQUES A LA VISTA” organitzat pel departament de Matemàtiques.

Els premiats van ser: Unai Esteve de 3r B amb “Montanomio” va obtindre el primer premi, Emma Peinado de 2n Batxillerat B amb “Oh no! Alguien se ha comido mi segundo cuadrante” va obtindre el segon premi i el tercer premi va ser per a Arnau Jover de 2n ESO 6 amb “polígonos imaginarios”.

Més informació, premis i fotografies