VISITA ALS LLOCS EMBLEMÀTICS DE MONÒVER AMB LES AUXILIARS DE CONVERSA

Aquest curs 23-24 hem tingut la sort de gaudir de l’ajuda de dos auxiliars de conversa a l’IES Enric Valor de Monòver. Una d’elles ve d’Amèrica i ens ha ajudat al Departament d’anglés a treballar la part oral amb els alumnes a l’ESO i el Batxillerat, l’altra ve de Petrer i ens ha ajudat fent la mateixa tasca però amb els alumnes del cicle d’informàtica que s’imparteix al nostre centre.

Els seus noms són Anna i Myriam i ambdues estan fent un treball impecable, hem treballat moltíssims aspectes culturals americans i d’altres punts del món amb activitats diverses i amb l’objectiu clar de fomentar la comunicació en anglés del nostre alumnat. Li donem les gràcies a les nostres auxiliars per tota la implicació i dedicació.