Empreses

La nostra oferta de Cicles Formatius:

• Formació Professional Bàsica
    • Informàtica i comunicacions
    • Electricitat i electrònica
  • Cicle Formatiu Grau Mitjà
    • Sistemes Microinformàtics i Xarxes
  • Cicle Formatiu Grau Superior
    • Desenvolupament d’aplicacions web

Formació en Centres de Treball

El Mòdul de Formació en Centres de Treball (FCT) és un mòdul transversal a tots els cicles formatius i no està associat a una unitat de competència concreta, sinó que afecta la competència general del cicle formatiu.
Es el moment en el qual els alumnes prenen contacte amb la vida real i posen en pràctica els coneixements adquirits durant la seua estada en l’institut.

Si vol oferir un lloc per a què l’alumnat, dels cicles formatius anteriorment indicats, realitze la FCT a la teua empresa prem al següent enllaç i replena el formulari.

Borsa de Treball

La Borsa de treball és un servei que ofereix l’institut amb la finalitat d’afavorir la inserció laboral de l’alumnat titulat en l’IES Enric Valor de Monòver.

Si vols comunicar una oferta de treball a aquest alumnat prem al següent enllaç i replena el formulari.