PATIS ACTIUS A L’IES ENRIC VALOR

El curs 2023-2024 l’IES ENRIC VALOR ha engegat el projecte innovador de PATIS ACTIUS. Aquest projecte inclusiu tracta de dinamitzar el temps que dura el primer pati amb la finalitat d’introduir dinàmiques per treballar la coeducació, igualtat, inclusió, interacció social i fomentar l’autonomia. Pot participar tot l’alumnat del centre i cada dia de la setmana poden gaudir de diferents propostes.

Els dilluns es fan jocs de taula, els dimarts s’encarreguen de l’hort, els dimecres es fan jocs de lògica, els dijous es fan manualitats i els divendres desenvolupen destreses artístiques amb pintura. Són molts els alumnes que participen en aquestes activitats i el projecte té molt bona acollida. Esperem poder donar-li continuïtat. Seguim!

Més fotografies