Text aulari

En el nostre centre disposem de dotze aules de primària, sis d’infantil, una d’anglés, una de música, una d’informàtica, un xicotet laboratori, una de religió, una de logopèdia i una de pedagogia terapèutica.

Les aules d’infantil tenen una zona de jocs, accés directe als patis d’infantil, ordinador amb accés a internet i dos d’elles tenen pissarra electrònica. A més estan dotades de lavabos de la grandària adequada.
Les de primària tenen ordinador i accés a internet i dos d’elles pissarres electròniques.

A més de les aules els alumnes disposen d’una sala d’usos múltiples per a grans grups, amb ordinador, accés a internet i pissarra electrònica.
Les aules d’anglés, música i religió també tenen connexió a internet.

El psicòleg escolar disposa del seu propi despatx per a l’atenció als alumnes i als pares.