Gimnàs, pistes i teatre

Gimnàs

Text del gimnàs

Tenim dues  zones d’esplai molt bé delimitades una per als alumnes de primària i un altra per als alumnes d’infantil.

Infantil: hi ha dos patis, un aula exterior de cement i arbres per fer ombra on poder fer activitats fora de l’aula, i un pati de terra amb tobogans per al temps de l’esplai.

Primària: Tenim dues pistes completes, amb porteries de futbol i basquet, amb arbres al costat per donar ombra en les hores de l’esplai a l’estiu.

Hi ha un altra pista d’atletisme baix per fer jocs.

El nostre
gimnàs està dotat de tots els elements necessaris per a realitzar les activitats esportives, està il·luminat per llum natural i té calefacció.

A l’interior del gimnàs hi ha un escenari, amb teló i micròfons. En ell representem obres de teatre i realitzem activitats musicals per a tot el centre.