PROJECTES
Projecte d’hort escolar
Projecte Interdisciplinari 6é de Primària: “Revista escolar”
Programa d’Innovació “Els escacs com a eina de transformació educativa”
Durant els cursos 2023/2024 i 2024/2025, al CEIP Juan Ramón Jiménez desenvoluparem un projecte d’innovació educativa que emprarà com a eix vertebrador els escacs. Mitjançant aquest recurs, es tractarà de millorar les diferents competències de l’alumnat del nostre centre.
Programa d’Innovació contra el fracàs escolar a través d’activitats musicals
Durant el curs 2015/2016, el CEIP Juan Ramón Jiménez va desenvolupar un projecte en contra del fracàs escolar a través de la realització d’activitats de caràcter musical. Com a resultat d’això, es va poder donar l’oportunitat a l’alumnat del Centre de gaudir de diferents espectacles musicals i de la seua participació en tota mena d’activitats que van potenciar la seua sensació d’inclinació a la comunitat educativa i d’integració a tots els nivells.
Projecte d’Innovació i Investigació Educativa “Escolta, Actua, Sent (2a edició)”
El curs 2017/2018 va ser el triat per a reprendre les activitats musicals en el Centre de mà dels recien creats “Projectes d’Innovació i Investigació Educativa”. Es va tractar de donar continuïtat al projecte iniciat dos cursos abans i que tan bon acolliment havia tingut entre l’alumnat.
Projecte d’Innovació i Investigació Educativa “Patis Dinàmics i Divertits”
Durant els cursos 2019/2020, 2020/2021 i 2021/2022, el Centre s’ha vist involucrat en un projecte que tractava d’oferir una sèrie d’activitats i recursos perquè el moment d’oci escolar fora el més ric possible. Gràcies a ells s’ha pogut dotar al Centre de taules de pícnic, pissarres exteriors, jocs de pati, material deiverso, areneros i tot un conjunt de materials i distribució que fa que el nostre alumnat dispose de múltiples recursos d’oci i diversió al pati.
