Accés Microsoft Identitat Digital.

IDENTITAT DIGITAL-OFFICE 365

El CEIP Sant Lluís és un dels centres de la Comunitat Valenciana on s’a implantat el nou model de Centre Digital Col·laboratiu (CDC).

Els cinc pilars dels CDC són el sistema operatiu Lliurex, la plataforma AULES, la plataforma Web família, les pàgines web de cada centre educatiu, allotjades en el PortalEdu, així com la plataforma Office 365 de Microsoft controlada per la Generalitat, que complementa a les anteriors, i que potencia l’ús de les TIC en els centres educatius, proporcionant comptes de correu electrònic i fomentant el treball col·laboratiu tant en l’àmbit de centre com entre professorat i alumnat.

La implantació de la nova plataforma Microsoft 365 va començar el 26 d’abril de 2021  i prèviament es va fer una formació a les dues persones del centre seleccionades, amb el compromís per totes dues d’exercir de lideratge i acompanyament als companys i companyes del centre.

Educació i la DGTIC inicien la formació en els centres pilot del nou model d’eines digitals educatives

Tota la comunitat educativa ha començat a formar part d’aquest programa .

Aquesta plataforma d’educació en el núvol proporciona un entorn d’aprenentatge segur, respectant la privacitat i el compliment de la normativa de protecció de dades i dota a l’alumnat d’habilitats digitals, com la col·laboració, creativitat i pensament computacional, claus per a fer front als requeriments de l’era digital.

Tot l’alumnat disposa d’una Identitat Digital que va associada a un compte de Microsoft Office 365 la qual podreu trobar en el perfil de l’alumne/a en la web família ITACA, a continuació es mostra una imatge per a la seua localització.

En el perfil de l’alumne/a trobàreu un nou correu (usuario@edu.gva.es) i una contrasenya amb un codi de recuperació per a recuperar-la en cas de ser oblidada.Aquesta identitat digital us permet entrar al portal d’Office 365, seguint els següents passos:

PAS 1:Inserir correu electrònic (usuario@edu.gva.es).

PAS 2:Inserir la contrasenya

PAS 3:Decidir si es vol mantindre iniciada la sessió per a futurs accessos.

Ja tindreu l’aplicació oberta.

Comproveu que el vostre usuari i contrasenya funcionen correctament i us deixa obrir l’aplicació sense problemes. Si no podeu accedir notificar al centre perquè puguem comunicar la incidència.

Animeu-vos a entrar, és una eina molt versàtil i de gran utilitat. Més endavant, ja se us donarà més informació i guies per a utilitzar les diferents aplicacions i com s’emprarà per part del centre.

Recordeu que la web família ITACA té una APP que podeu descarregar-vos en dispositius mòbils.