Realitzarem un viatge per Europa a través dels seus rius. Intentarem trobar un lloc que ens agrade per a realitzar un viatge d’estudis amb els nostres companys. L’única condició que ha de reunir este lloc és que estiga a la vora d’un riu i que haja sigut important en la Història d’Europa per alguna raó
PREGUNTES
El treball és individual. Heu de buscar els rius que hi ha a Europa . Haureu d’assenyalar en un mapa mut els seus noms indicant la serralada, serra o muntanya on naix i la ciutat, golf, delta, estuari o badia en què desemboca, la longitud del seu llit i assenyalar dos afluents de cada riu i dos ciutats o pobles que el riu travesse.
Per a fer-ho més fàcil, estudiarem només els rius més importants:
DanubioVolgaRinSenaTámesisLoiraElba
Podeu descarregar-vos d’internet un mapa mut dels rius i anoteu en ell tot el que es demana.
Una vegada fet açò. Trieu el riu que més vos agrade i la ciutat que cregueu més bonica entre les que travessa eixe riu. Heu d’explicar què és el que vos agrada d’eixa ciutat. Un poc de la seua història i els seus monuments més importants, castells, esglésies o ruïnes antigues. Acompanyeu-lo de fotografies d’eixos monuments i, sobretot, del pas del riu per la ciutat, ponts, passejos junt amb l’aigua, parcs. Feu una presentació amb les fotografies i una explicació del que es veu en elles, incloeu una explicació dirigida ls vostres companys del per què vos agradaria fer un viatge a eixa ciutat. Incloeu en la presentación el mapa de rius i afluents que heu elaborat abans.
Com has pogut comprovar. Hi ha grans ciutats situades junt amb els rius. I estes ciutats tenen un passat i una història molt importants.Per què creus que estàs ciutats es van situar junt amb el riu i per què creus que allí van créixer tant i van passar tantes coses? Te el riu alguna cosa a veure amb açò?
AVALUACIÓ
4
3
2
1
Treball en equip
El grup va treballar bé en
conjunt. Tots els membres van contribuir equitativament quant a la quantitat
de treball.
El grup generalment va
treballar bé. Tots els membres van contribuir d’alguna manera a la qualitat
del treball.
El grup va treballar relativament bé en conjunt. Tots els
membres van contribuir una mica.
El grup no va funcionar bé en conjunt i el joc fa l’efecte de ser el treball de només 1-2 estudiants del
grup.
Crativitat
El producte demostra gran
originalitat. Les idees són creatives i enginyoses
El producte demostra certa
originalitat. El treball demostra l’ús de noves idees i de perspicàcia.
Usa idees d’altres
persones (donant-los crèdit), però no hi ha quasi evidència d’idees originals
Usa idees d’altres
persones, però no els dóna crèdit.
Organització
Contingut ben organitzat
usant títols i llistes per a agrupar el material relacionat.
Va usar títols i llistes
per a organitzar, però l’organització en conjunt de tòpics aparenta feblesa.
La major part del
contingut està organitzat lògicament
L’organització no va ser
clara o va ser lògica. Només molts fets.
Continguts
Tots els estudiants en el
grup poden fàcilment i correctament explicar diversos aspectes sobre el tema
usat per al joc sense mirar el joc.
Tots els estudiants del
grup poden fàcilment i correctament explicar 1-2 aspectes sobre el tema usat
per al joc sense mirar el joc.
La major part dels
estudiants en el grup poden fàcilment i correctament explicar 1-2 aspectes
del tema usat per al joc sense mirar el joc.
Alguns estudiants en el
grup no van poder correctament explicar els aspectes sobre el tema usat per
al joc sense mirar el joc
03009361
Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites
Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.