Cartel jornades portes obertes

JORNADA DE PORTES OBERTES CEIP RAJOLETES 2024-2025

S'aproxima la convocatòria d'admissió d'alumnat per al curs 2023-2024 i per això volem que tot aquell que estiga interessat-da puga vindre a conéixer el nostre centre, i així informar-los del procés a seguir, i resoldre tots els seus dubtes.

La jornada de portes obertes tindrà lloc el dilluns 22 d'abril a les 17:30h. Podeu inscriure-us entrant en el QR o en l'enllaç del formulari.

QR JORNADAS

Us informem que el nostre centre ha eixit publicat en el llistat de vacants de la convocatòria del procediment selectiu per a nominament de diretores i directors que es va publicar el 14 de febrer al DOGV.

Posem a la vostra disposició el "Projecte de Direcció" de l'únic equip que s'ha presentat. Format per: Verónica Pérez (com a directora), Silvia Serna (com a cap d'estudis) i Patricia Rojas (com a secretària).

Estimades famílies:

Com tots els anys, vos enviem a continuació un enllaç en unes recomanacions de llectures per a estos Nadals, organitzades per nivells tant en Castellà, com en Valencià i Inglés. Esperem que vos siguen d'utilitat i vos orienten per a llegir en els vostres fills/as durant estos dies tan especials.

Per a realitzar alguna gestió amb la directora del centre (Silvia Serna), es necessària CITA PRÈVIA. Es pot sol·licitar:

• telefonant al col·legi ( 965937050)
  • enviant una petició al correu 03009348@edu.gva.es
  • a través de web família a la secretaria del col·legi

Les consultes de secretaría es realitzaràn per telèfon (965937050) o de manera presencial a partir de les 08:30 hores i fins les 11:30 hores.

Fora d'aquest horari no es pot accedir al recinte sense estar autoritzat.

Ahir per fi vam inaugurar el nostre *Rocòdrom Lucía Sempere*, en honor a la jove promesa valenciana de l'escalada. Va ser una jornada molt especial!! Gaudiu-lo!!!

I recorda *associar-te a l'AFA* per poder fer més projectes com aquest!!! ✊🏼📣

El dia 4 d'abril vam celebrar en el Col·le el Dia de l'Esport amb el següent lema: "Integrar l'activitat física amb una alimentació saludable és treball de tots/es".
Per això, els objectius que ens vam plantejar amb aquesta activitat van ser: conscienciar a l'alumnat sobre la importància d'una alimentació saludable, de practicar activitat física i esport; i fomentar el treball en equip, i la convivència positiva en aquesta Comunitat Educativa.
Va ser un dia genial! Vam gaudir d'una jornada molt divertida i, per descomptat, SALUDABLE!
Ací us mostrem el vídeo que el demostra!
Gràcies a tots/es per la vostra implicació i col·laboració.

• telefonant al col·legi ( 965937050)
  • enviant una petició al correu 03009348@edu.gva.es
  • a través de web família a la secretaria del col·legi

Fòra d'aquest horari no es pot accedir al recinte sense estar autoritzat.

I recorda *associar-te a l'AFA* per poder fer més projectes com aquest!!! ✊🏼📣

Ací us mostrem el vídeo que el demostra!
Gràcies a tots/es per la vostra implicació i col·laboració.
INFOGRAFÍA RAJOLETES MATRÍCULA 2021[482]

Informació del centre