Servicios

Divendres passat 24 d’octubre, l’alumnat de 3r i 4t de primària vam fer una excursió per a conèixer millor la nostra capital de província, Alacant.

Primer visitem el castell Santa Bàrbara, on Sonia, la nostra "seño" d’Educació Física ens va explicar la llegenda de "La cara del Moro del castell" i el perquè la ciutat d’Alacant té aquest nom.

Quan esmorzem ens baixem caminant fins al cèntric carrer La Rambla, on vam poder observar els edificis més significatius de la ciutat.

Arribem fins a l’Ajuntament on realitzem un descans per a, més tard, dirigir-nos a "el carrer dels bolets".

Una vegada allí, vam ser passejant per l’esplanada i, passant pel port, arribem fins a la platja del Postiguet, on vam menjar i juguem en l’arena.

En la Plaça del Mar ens va arreplegar l’autobús que ens va portar de tornada al col·le.

REPETIREM PERQUÈ LA VISITA VA SER MOLT POSITIVA!

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.