Erasmus+.

ERASMUS+

TÍTOL ERASMUS+

Projecte Erasmus+

Aquest projecte està cofinanciat amb fons de la Unió Europea.

Projecte Erasmus+

” Creant Emocions” és un projecte del nostre col.legi confinanciat per la Unió Europea.

En el mes de mayo de 2017 hemos conseguido la autorización para poner en práctica este proyecto. Tiene prevista una duración de 12 meses, desde el 1 de julio hasta el 30 de junio de 2018. Ha sido una propuesta gestada en el claustro de profesores según nuestras inquietudes y las necesidades de nuestro alumnado.

Las dos maestras de la especialidad de Lengua Extranjera: Inglés realizarán actividades formativas relacionadas con el proyecto que incluyen estancias en otros países de la Unión Europea.

Durante el curso 2017 – 2018 se realizarán actividades para desarrollarlo. Deseamos la implicación de toda la comunidad educativa.

Este proyecto está cofinanciado con fondos de la Unión Europea.

____

En el mes de maig de 2017 hem aconseguit l’autorització per a posar en pràctica aquest projecte. Té prevista una durada de 12 messos, des de l’1 de juliol fins al 30 de juny de 2018. Ha sigut una propostaa gestada en el claustre de professors segons les nostres inquietuds i les necessitats del nostre alumnat.

Les dues mestres de l’especialitat de Llengua Estrangera: Anglés realitzaran activitats formatives relacionades amb el projecte que incluixen estàncies en altres païssos de la Unió Europea.

Durant el curs 2017 – 2018 es realitzaran activitats per a desenvolupar-lo. Esperem que hi haja una implicació de tota la comunitat educativa.

Aquest projecte està cofinanciat amb fons de la Unió Europea.