II Trobada Escacs intercentres

Dimecres passat 24 i dijous 25 es va celebrar la II Trobada Intercentres d’Escacs Escolars. Van participar els col·legis del nostre entorn pròxim, amb els quals ja celebrem la trobada el curs passat: Gran Alacant, Valverde, La Foia, La Gàl·lia i El *Altet. Durant la trobada es van reunir uns 200 alumnes i alumnes, 50 del nostre col·legi, que han pogut conéixer-se millor i gaudir dels grans beneficis que té els escacs per a la convivència, el desenvolupament en valors i la millora de les habilitats cognitives.

Concretament, la programació duta a terme pels mestres d’este col·legi, ha pogut organitzar un torneig per equips, on el resultat va ser això de menys, perquè la clau va estar en la sana competència i l’interessant intercanvi de coneixement del joc i dels companys i companyes amb els qui compartir esta disciplina.

Les activitats es van desenvolupar en els CEIP Sant Antoni de La Foia i La *Vallverda. Tot l’alumnat i professorat ha gaudit d’estes jornades celebrades i tractarem de continuar compartint este camí ple de bons resultats.