DIA DE LA PAU 2024

El pasat dimarts 30 de gener, vam celebrar el Dia de la Pau/No violència amb la ja tradicional carrera solidària del nostre centre educatiu per a recaptar diners per a Save the Children. L’alumnat del centre es va acostar a la pista d’atletisme situada al poliesportiu de L’Altet. Una representació de l’alumnat de 6é de primària, va llegir un manifest per la pau i després, realitzaren un recorregut simbòlic, acord a la seua edat. Els pares i mares que es van acostar a l’acte, pogueren acompanyar als seus fills i filles i gaudir d’un recorregut solidari. Moltes gràcies com sempre per la vostra col·laboració!

A més, en cada classe hem treballat amb personatges que representen algun aspecte important sobre la pau i hem nomenat unes plantes com a homenatge de cada un@ d’ell@s:

A l’horari de menjador, es va treballar també aquest dia, realitzant un mural amb unes linies d’una cançó de Luz Casal, el qual va tindre un bon feedback per part de la cantant cap als seus creadors.
Missatge de Luz Casal reaccionant davant el mural.