2n Cicle

tercero visita el cau de Mariano Ros y el Balcón de Elche: 28/11/17.

Tercer visita el CAU de Mariano Ros el 28 de novembre de 2017.

TERCERO DE PRIMARIA EN EL MUPE (PALEONTOLÓGICO DE ELCHE): 09/11/2017

Tercer visita el MUPE

Sessió astronòmica.

Les famílies de l’alumnat de 4t. gaudixen d’un capvespre en què van poder veure la Lluna i Júpiter d’un mode molt especial.

Les famílies de 4t. veuen la Lluna i Júpiter.

Servicios

Divendres passat 24 d’octubre, l’alumnat de 3r i 4t de primària vam fer una excursió per a conèixer millor la nostra capital de província, Alacant.

Primer visitem el castell Santa Bàrbara, on Sonia, la nostra "seño" d’Educació Física ens va explicar la llegenda de "La cara del Moro del castell" i el perquè la ciutat d’Alacant té aquest nom.

Quan esmorzem ens baixem caminant fins al cèntric carrer La Rambla, on vam poder observar els edificis més significatius de la ciutat.

Arribem fins a l’Ajuntament on realitzem un descans per a, més tard, dirigir-nos a "el carrer dels bolets".

Una vegada allí, vam ser passejant per l’esplanada i, passant pel port, arribem fins a la platja del Postiguet, on vam menjar i juguem en l’arena.

En la Plaça del Mar ens va arreplegar l’autobús que ens va portar de tornada al col·le.

REPETIREM PERQUÈ LA VISITA VA SER MOLT POSITIVA!

Els genets de 3rA

ALMUERZO NAVIDEÑO 3ºA

ESMORZAR NADALENC EN LA CLASSE DE 3ºA

Així de bé ens ho vam passar el dia que vam portar torrons, polvorons, massapà… per a compartir amb tots/es els/les nostres companys/es.

Alguns i algunes, com es veu a la foto, fins i tot van fer de DJ!

Excursió a l'Alcúdia

cuarto de primaria en la alcudia: 27/10/2017

Dia de la Pau i Km de solidaritat

Desembre 2016: gel a Alacant!!

4t. al parc de trànsit d'Elx.

TERCER A LA BIBLIOTECA DE L'ALTET: 23/11/2017

Tercer visita la Biblioteca Pública Municipal “Pedro Salinas”, de L’Altet.

Quart visita el jaciment de L’Alcúdia.

Visita feta el 27 d’octubre de 2017.

CARNESTOLTES 2017: SEGON CICLE, LA TARDOR.

RECEPTES

FESTIVAL DE NADAL (22-12-2016)

3rA CARNESTOLTES

Esmorzar nadalenc 3rA

EXCURSIÓN A LA ALCUDIA

El trimestre passat vam visitar L’Alcúdia a Elx. Allí coneguerem com els íbers van viure i com van construir la seua ciutat, el que ara és L’Alcúdia. A més a més vam fer un taller on vam retallar i fer una careta de la Dama d’Elx.

També vam estar amb dos personatges de l’època: Agapina, Manolico Campello i  Toloveo Tolomeo.

Ens va agradar molt la visita perquè vam aprendre moltes coses!

Mireu quines vistes!