Normativa del Comedor Escolar

MENJADOR ESCOLAR CURS 2015-2016

Benvolguts pares i mares:

El pròxim dia 1 d’octubre començarà el servei complementari de menjador escolar. Us informem que la quota diària per a comensals fixos és de 4,25€ i el preu del bo de deu dies és de 50€. Els dies de menjador del curs 2015-2016 són 148.

La quota mensual s’ajustarà al nombre de dies de menjador de cada mes. El cobrament d’aquestes quotes mensuals es durà a terme exclusivament per domiciliació bancària. La compra dels bons solts de deu dies es realitzaran mitjançant un ingrés per import de 50€ en el compte del col·legi: SABADELL CAM ES08-0081-1364-1100-01006308, o en efectiu en el centre en l’horari adient.

Els alumnes que hagen sigut becats amb el 70% també han d’aportar les dades bancàries a fi d’abonar la part corresponent.

IMPORTANT: Aquells alumnes que tinguen pendent algun pagament del curs anterior NO podran fer ús del menjador escolar fins que els pagaments hagen sigut realitzats.

NORMES GENERALS PER A USUARIS DEL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR

1. L’impagament d’una mensualitat serà motiu suficient per a causar baixa en el servei. als/les alumnes/as que tinguen pendent algun rebut se’ls podrà suprimir aquest servei fins que les mensualitats pendents hagen sigut saldades.

2. Aquells alumnes que vulguen usar el servei de menjador en dies solts hauran d’OBLIGATÒRIAMENT comprar el talonari de 10 vals. No es vendran tiquets solts.

3. El/l’alumne/al fet que no assistisca a classe durant la jornada del matí no podrà fer ús del servei de menjador escolar. En cas d’acudir al metge al matí, el/l’alumne/a deu lliurar justificant mèdic abans de les 11:30h i acudir a l’última classe del matí. A més ha d’avisar a l’encarregada de menjador de la seua entrada tardana. En cas contrari haurà de menjar a casa i acudir a les sessions de la vesprada.

4. Per a causar baixa en el servei de menjador s’ha d’avisar per escrit a l’encarregada de menjador a fi d’evitar l’emissió del rebut pendent.

5. En cas de falta per malaltia justificada per escrit i sempre si supera els dos dies de menjador seguits, es descomptarà l’import d’aquests dies de la mensualitat següent. El justificant ha de lliurar-se a l’encarregada de menjador indicant el nom i curs de l’alumna/o. No es descomptaran dies solts.

6. Els pares o tutors han d’estar sempre localitzables ja que en cas de malaltia o qualsevol necessitat hauran d’acudir al col·legi. Per a açò han d’emplenar la fitxa d’inscripció al menjador amb els números de telèfon dels pares o familiars que puguen fer-se càrrec de l’alumne/a entre les 12:30 i les 15:00.

7. Cap alumne s’absentarà del centre durant el temps de menjador sense la deguda autorització i comunicació al centre i sempre acompanyat per un adult. Caldrà deixar constància escrita de l’hora i de la persona amb qui es va el comensal.

8. No s’administraran medicaments durant el temps de menjador.

9. S’elaborarà dieta blana per a aquells alumnes que aporten a l’encarregada del menjador la consegüent recomanació mèdica abans de les 9:30.

10. S’adaptarà el menú a aquells comensals que els precisen per motius de salut (al·lèrgies) o religiosos. En cas de menús especials per motius de salut, els familiars de l’alumne/a hauran d’aportar al centre abans de l’1 d’octubre un document mèdic que acredite aquesta necessitat, especificant en tot moment i de forma clara quin o quins són els aliments que han d’evitar-se. Així mateix hauran d’aportar una foto grandària carnet marcada amb el nom i el curs en la part posterior. En el cas que per motius religiosos s’haja d’evitar qualsevol aliment, s’ha d’informar per escrit a l’encarregada del menjador i aportar una foto grandària carnet marcada amb nom i curs en la part posterior.

11. En casos puntuals s’informarà per escrit als pares o tutors sobre aquells comensals que presenten alguna dificultat a l’hora de menjar.

12. En activitats de centre que suposen un dia fóra del col·legi el menjador proporcionarà un pic-nic al comensal becat i al fix que substituirà al menú ordinari del dia. En cap cas es proporcionarà pic-nic als alumnes que es queden dies solts.

13. Tots els alumnes/as han de portar obligatòriament al centre una borsa xicoteta de condícia amb raspall i pasta de dents. Tot degudament marcat amb nom i curs.

14. Els alumnes d’Infantil han d’aportar un paquet de toallites humides amb tapa. A més han de portar una borsa amb una muda completa d’estiu i hivern. Tot marcat amb nom i curs.

15. Els alumnes d’infantil 3 anys no podran quedar-se al menjador dies solts durant el primer trimestre. Una vegada superat el període d’adaptació podran fer-ho amb normalitat.

16. Els alumnes d’Infantil 3 anys dormiran la migdiada en un lloc destinat per a açò. En els mesos d’hivern portaran una manteta marcada amb nom i cognoms.

17. Els mesos de juny i setembre requereixen inscripció a banda. S’oferirà el servei si hi ha un nombre mínim de comensals.

18. Per a contactar amb el personal de menjador (monitors) és necessari demanar una cita a l’encarregada de menjador o l’encarregada de l’equip de monitors.

19. La prestació del servei de menjadorno és obligatòria per a cap alumne/a. Segons un acord del Consell Escolar i mitjançant la Comissió de Menjador s’han establit les normes bàsiques de convivència en el Pla de Menjador. L’incompliment d’aquestes normes tindrà com a conseqüència les sancions detallades en aquest pla, i en casos de falta greu els alumnes podran ser apartats del servei de menjador.

20. Per a qualsevol consulta o suggeriment poden posar-se en contacte amb l’encarregada del menjador o l’adreça del centre.

HORARI D’ATENCIÓ DE MENJADOR:

Divendres de 9 a 11h.

Per favor, respecten els horaris d’atenció.