Entrades i eixides

Per al bon funcionament del centre es recorda als pares dels alumnes que l’horari d’entrada és:

AL MATÍ DE 8.55 A 9:05POR LA #VESPRADA DE 13.55 A 14.05MÉS TARD DE L’HORARI INDICAT ALS MATINS, ELS PARES ES TROBARAN LA PORTA TANCADA HAVENT DE JUSTIFICAR LA FALTA I AMB L’ANOTACIÓ DEL CONSEGÜENT RETARD EN LA PLATAFORMA DE CONSELLERIA.

Els pares han d’esperar als xiquets fora del centre.

• Si per algun motiu, l’alumnat ha d’eixir del centre, haurà de ser arreplegat pels seus familiars o persona responsable autoritzada deixant la seua firma en el registre d’eixides que existix en consergeria.
  • No es pot passar a les aules en horari de classe. En cas de necessitat, ho hauran de comunicar en consergeria.