AVALUACIÓ TANCAMENT CANALES TELEGRAM

Els butlletins d’avaluació estan visibles en WebFamilia.

Si teniu dificultats d’accés a la plataforma, per favor, comuniqueu-ho a cada tutor.

Des del centre tractarem de continuar donant resposta i col·laborant a través dels canals telegram fins al present 30 de juny .
Data en la qual es cancel·larà la comunicació a través de telegram.
Continuaran actives comunicacions a través dels correus corporatius, WebFamilia , pàgina Web i telèfon del centre.

Us aconsellem que continueu parant atenció a telegram fins a la data indicada.

Hui, divendres 19 de juny:
1- Publicarem data i hora de convocatòria de videoconferència per a dur a terme la reunió de tutories corresponent a l’últim trimestre.
2- Recopilació dades enquesta finalitza demà a les 17h.
Animeu-vos a realitzar-la, serà de gran ajuda per al professorat.

Famílies rebeu una afectuosa abraçada i nostra més sincera enhorabona al nostre alumnat del qual ens sentim orgullosos i feliços per haver finalitzat un curs escolar amb unes característiques tan excepcionals. Heu demostrat i mostrat ser els millors .
Ànim!

Equip directiu CEIP LA GÀL·LIA